Společnost Hero Česko, výrobce dětské výživy Sunar a distributor cereálních tyčinek Corny či džemů Schwartau, si letos připomíná 20 let na českém trhu. V tuzemsku zároveň uvádí novou značku Goodies, která se zaměřuje na stravu předškolních dětí a přináší svačinky pro děti pro děti od 3 let. Česko a Slovensko jsou první země, kde Hero značku Goodies představuje.
Společnost Hero vstoupila na český a slovenský trh v roce 2004 akvizicí značky Sunar a od té doby úspěšně rozšířila svou nabídku o další produkty pod značkami Sunar, Corny a Schwartau. Dnes spravuje portfolio s obratem blížícím se na obou trzích k jedné miliardě korun.
„Hero reaguje na nedostatečnou nabídku na trhu, kde chybí vyvážené předbalené svačinky určené pro předškolní děti. Rozšiřuje proto své portfolio o značku Goodies, která vychází vstříc potřebám jejich rodičů,“ vysvětluje Vladimír Kučera, generální ředitel Hero Česko & Slovensko.
„Více než polovina rodičů nečte složení produktů na obalu a často tak sáhnou po výrobcích, které jsou pro předškoláky nevhodné. Goodies chtějí rodičům nakupování ulehčit, aby měli jistotu, že se značkou nikdy nesáhnou vedle. Všechny produkty mají vyvážené složení, a zároveň jsou vyladěné tak, aby dětem chutnaly,“ dodala Eva Vicherek, marketingová ředitelka Hero Česko & Slovensko.
V portfoliu Goodies naleznou zákazníci tři produktové řady, v rámci nichž mohou vybírat z ovesných tyčinek s celozrnnými vločkami a ovocem, zeleninových a ovocných křupek a ovocných plátků.
Produkty Goodies jsou k dostání v obchodech Kaufland a Tesco, drogeriích DM a Rossmann a na e-shopech Alza a Mall i u online prodejců potravin Rohlík a Košík.
Portfolio produktů a chuťové varianty se budou brzy rozšiřovat a produktové řady budou uvolňovány i na další trhy. Aktuálně Goodies najdeme kromě Česka také na Slovensku. Rozšíření na další evropské trhy plánuje Hero v nejbližších měsících.
„Otevíráme nový segment, který nabízí obrovský potenciál nejen na českém a slovenském trhu,“ sdělil Vladimír Kučera.
Hero Česko chce na poli výživy dětí starších 3 let zaujmout vedoucí pozici a odhaduje, že tento segment může v budoucnu dosáhnout třetiny obratu společnosti v rámci kategorie dětské výživy.
-mav-