Bernard podporuje své nové hořké nealkoholické pivo

neděle, 16. června 2024, 07:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nové sponzorské vzkazy na novinku nealkoholického hořkého piva Bernard Bitter Grap Free opět režíroval Jiří Mádl.

Ze sponzorského vzkazu Pivovaru Bernard, zdroj: Pivovar Bernard

Ze sponzorského vzkazu Pivovaru Bernard, zdroj: Pivovar Bernard

Nový reklamní spot s hořkým nealkoholickým pivem Bernard Bitter Grep Free se objevil na obrazovkách před prvním zápasem fotbalového Eura.

I tentokrát pivovar oslovil ke spolupráci režiséra Jiřího Mádla, který pro značku vytvořil netradiční formáty v době covidu či dokument o značce Bernard. Ten je k vidění pouze v návštěvnickém centru pivovaru v Humpolci. Jiří Mádl nyní ve dvojici nových spotů vyzdvihl vlastnosti nápoje – jednoduchost a čistotu. Příchuť je podle výrobce přírodní, pivo je nefiltrované a neobsahuje konzervanty.

„Měli jsme k dispozici tři druhy aroma, přírodní, přírodně identické a syntetické. Dodavatel předpokládal, že sáhneme po nejlevnější, syntetické verzi, k jeho překvapení jsme ale vybrali přírodní. To je opravdový grep. Když jsem poprvé ochutnal, věděl jsem, že je to ono. Není to ‚sladká limonáda’, ale skutečné příjemně hořké pivo s opravdovou chutí a vůní grepu,“ ohlédl se za vznikem nápoje vrchní sládek a generální ředitel pivovaru Josef Vávra. Ten je zároveň hlavní postavou sponzorského vzkazu.

Produkci 15 a 20vteřinového spotu zajistila produkční společnost Dawson production. Nové sponzorské vzkazy Rodinného pivovaru Bernard poběží na kanálech České televize, Novy a Primy a na sociálních sítích.

Bernard Bitter Grep Free – sponzorský vzkaz

  • námět, scénář, režie: Jiří Mádl
  • kamera: Tomáš Kotas
  • střih: Filip Malásek
  • produkce: Dawson production, Monika Kristl
  • nasazení: 14. 06. 2024
  • mediamix: TV, online, social

-mav-