Novým kreativním ředitelem agentury Proficio se stal Marián Kolev, který dříve působil například v agenturách Euro RSCG a Leo Burnett. V Leo Burnett v roce 2000 spoluzakládal jednu z prvních digitálních agentur v Česku – interaktivní studio iLeo. V roce 2004 se na několik let přesunul do kanadského Montrealu, kde působil jako kreativní ředitel v digitální agentuře. Po návratu do Prahy pracoval v agenturách Kaspen a Somebody&Somebody. V Proficiu má jako nový Creative Director na starosti kreativní studio a jeho rozvoj v oblasti brandové komunikace. Pracuje na klientech jako Spokar, OPOP, Labs 1503 nebo Mendelu.
Novou tváří v agentuře je také Fabián Berka, který přišel na pozici ředitele sociálních médií. V minulosti spolupracoval na klientech jako Jameson, Čedok, EMCO, Johnson & Johnson, Kika nábytek nebo Listerina. V agentuře Fragile nastartoval AI oddělení a vedl interní tým ambasadorů. Má za sebou také stříbrné umístění v Young Lions 2022. V Proficiu má jako Social Media Director propojit jednotlivé social media oblasti do jedné koncepční strategie a týmu, který bude zastřešovat brand, performance a influencer aktivity stávajících, ale i budoucích klientů.
Andrej Grajciar je pak novým Digital Advertising Directorem a má tak na starosti tři PPC týmy napříč celou republikou. Sám zodpovídá za klíčové spolupráce s klienty, jako Sanitino, které expanduje napříč 11 zeměmi, nebo Direct pojišťovna.
Do tým také přišel Jan Svoboda na pozici Head of Brand Advertising. Přichází z agentury Taste, dříve pracoval i v OMD.
S Proficiem spolupracuje také Daniel Chovanec, který se 13 let pohybuje v marketingu na straně agenturní i klientské, s důrazem na e-commerce spolupráce, lead generation a výkonnostní marketing. V minulosti působil v agenturách Fragile a MarketUp.
-mav-