Do čela agentury Engine Room, spadající do komunikační skupiny WMC Grey, nastupuje na pozici managing directora Tomáš Sýkora. Kreativním ředitelem se stává Miky Karas a Romana Danišová nově zastává roli senior account manager.
Tomáš Sýkora má byznysově strategické zkušenosti z agenturní i klientské strany. V minulosti působil jako head of strategy ve VML nebo brand director skupiny Agel, poskytující zdravotní péči v Evropě.
Miky Karas působil jako kreativní ředitel v agenturách Scholz & Friends nebo Symbio. Pracoval i pro gamingový startup Madmonq, kde pomáhal nastavit kompletní brand strategii a řídil kreativní výstupy. Kromě toho je předsedou tuzemského Art Directors Clubu. Karas i Sýkora v minulosti působili také ve WMC Grey.
Romana Danišová naposledy působila jako brand manager značky Lasvit, kde měla na starosti tvorbu marketingových strategií a aktivit napříč několika regiony. Pracovala také jako account manager v agenturách McCann a Ogilvy.
„Jsme úzce zaměření na Gen Z, Gen Alpha a Alpha+. Odpovídáme na aktuální potřeby značek, které chtějí omlazovat a efektivně pracovat s tímto specifickým publikem. Součástí agentury je proto i Z Lab – tým sestavený ze zástupců cílových skupin,“ uvedl Tomáš Sýkora.
Engine Room vznikl z marketingové agentury Inhubo, kterou společně vlastnili Václav Staněk a Tomáš Vondráček. Mezi největší klienty agentury patří například značky Jägermeister, Asahi nebo Leader Fox.
-stk-