Do vedení Engine Room přichází Sýkora, Karas a Danišová

čtvrtek, 27. června 2024, 12:35 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Agentura Engine Room, spadající do komunikační skupiny WMC Grey, mění své vedení.

Tomáš Sýkora, Miky Karas a Romana Danišová, zdroj: Engine Room

Tomáš Sýkora, Miky Karas a Romana Danišová, zdroj: Engine Room

Do čela agentury Engine Room, spadající do komunikační skupiny WMC Grey, nastupuje na pozici managing directora Tomáš Sýkora. Kreativním ředitelem se stává Miky Karas a Romana Danišová nově zastává roli senior account manager.

Tomáš Sýkora má byznysově strategické zkušenosti z agenturní i klientské strany. V minulosti působil jako head of strategy ve VML nebo brand director skupiny Agel, poskytující zdravotní péči v Evropě. 

Miky Karas působil jako kreativní ředitel v agenturách Scholz & Friends nebo Symbio. Pracoval i pro gamingový startup Madmonq, kde pomáhal nastavit kompletní brand strategii a řídil kreativní výstupy. Kromě toho je předsedou tuzemského Art Directors Clubu. Karas i Sýkora v minulosti působili také ve WMC Grey.

Romana Danišová naposledy působila jako brand manager značky Lasvit, kde měla na starosti tvorbu marketingových strategií a aktivit napříč několika regiony. Pracovala také jako account manager v agenturách McCann a Ogilvy.

„Jsme úzce zaměření na Gen Z, Gen Alpha a Alpha+. Odpovídáme na aktuální potřeby značek, které chtějí omlazovat a efektivně pracovat s tímto specifickým publikem. Součástí agentury je proto i Z Lab – tým sestavený ze zástupců cílových skupin,“ uvedl Tomáš Sýkora.

Engine Room vznikl z marketingové agentury Inhubo, kterou společně vlastnili Václav Staněk a Tomáš Vondráček. Mezi největší klienty agentury patří například značky Jägermeister, Asahi nebo Leader Fox.

-stk-