Loterie Korunka po 27 letech mění svůj název, stává se loterií Maxa. Nový název má vystihovat podstatu loterie - sny, zábavu, výhry i štěstí. Typická fialovo-žlutá barevnost se změnila jen zlehka, nové logo vychází z podobných základů, jen s novější vizáží.
Značka Korunka vznikla v roce 1997. Název odrážel povahu tehdejších loterijních her i jejich nižší cenu. Zároveň byla Korunka poměrně izolovaná uvnitř světa poboček sázkových společností, kde fungovala tak trochu jako vedlejší produkt. Nebyla tolik vidět ve veřejném prostoru v reklamních aktivitách nebo ve formě sponzorství sportovních či kulturních událostí. To se ale mění.
I když dojde v následujících měsících k dílčím úpravám nabídky loterijních her, zákazníci by neměli žádné radikální změny poznat. Kontinuita ještě více platí pro nabídku papírových losů. Ty zůstávají v prodeji vždy několik let, takže značka Korunka bude na pultech k vidění ještě dlouho. Všechny losy, jejich pravidla a případné výhry platí a budou platit beze změny přesně podle herního plánu. Nové losy budou již vydané pod značkou Maxa. Změní se také některé termíny a jména, na která byli mnozí po léta zvyklí. Například dojde k přejmenování názvu věrnostního klubu či klientských soutěží. Nezmění se ale nic na tom, jakým způsobem fungují.
Loterie Maxa se formálně veřejnosti představí 1. září. „Nový název i logo odhalujeme už teď, aby stávající klienti měli dostatek času přechod z Korunky na Maxu zaregistrovat s předstihem. Dalším důvodem je zahájení sponzoringové spolupráce s druhou nejvyšší hokejovou soutěží, v jejímž rámci se Maxa stává titulárním partnerem. Partnerství odráží i novou grafickou identitu ligy, a to má velký dopad na všechny týmy. I tady bylo zapotřebí podklady připravit tak, abychom našim partnerům dali dostatečný časový prostor k výrobě a přípravě všeho potřebného před startem nadcházející sezóny,“ říká ředitel loterie Filip Bocek.
Maxa liga bude mít vlastní logotyp. Je to první dlouhodobé sponzorství, do kterého se loterie pouští. Podle výsledků Maxa ligy bude v budoucnu zvažovat další případné sponzorské aktivity podobného rozsahu.
-mav-