Marketingovým ředitelem Accolade se stal Eduard Piňos

čtvrtek, 6. června 2024, 12:40 Aktuality, Lidé, Marketing MediaGuru

Accolade hlásí změny v marketingovém týmu. Do jeho čela nastoupil Eduard Piňos. Novou tváří je také Alexandra Drozdová a ve varšavské kanceláři Joanna Niemirska.

Eduard Piňos, zdroj: Accolade

Eduard Piňos, zdroj: Accolade

Evropský hráč v oblasti průmyslových a logistických nemovitostí, investiční skupina Accolade, jmenovala na post marketingového ředitele (CMO) Eduarda Piňose. V poslední letech se zaměřoval především na globální marketingové strategie, kdy stál v čele několika nadnárodních týmů. V Accolade nově působí také Alexandra Drozdová a Joanna Niemirska, přičemž druhá ze jmenovaných přišla do kanceláře ve Varšavě.

„Pokračující růst skupiny klade specifické nároky na jednotnou koordinaci i řízení napříč jednotlivými trhy, také nám ale záleželo na tom, aby nový CMO zapadl do našeho týmu. V roce 2023 pro nás byla klíčová expanze a v tomto duchu chceme i nadále pokračovat. Proto věřím, že Eduardovy zkušenosti s prací na nadnárodních projektech pomohou Accolade v udržitelném růstu a budou pro nás značným přínosem,“ uvedl Lukáš Répal, Chief Operating Officer ve skupině Accolade.

Eduard Piňos před nástupem do Accolade vedl řadu mezinárodních agenturních i in-house projektů. Se svými týmy se podílel na vytváření marketingových strategií globálních společností, jako jsou Coca-Cola nebo Škoda Auto. „Accolade je pro mě příkladem mimořádně úspěšné firmy, která má ve své byznysové strategii i přes svůj dynamický růst pevně zakořeněné principy udržitelnosti a ESG,“ uvedl Piňos. Jeho prioritou nyní bude nastavení zastřešující marketingové strategie s důrazem na mezinárodní expanzi a akvizici nových investorů do Accolade Industrial Fund.

Alexandra Drozdová, která nastoupila do pražské kanceláře, má více než 10letou zkušenost z prostředí PR. V minulosti působila v agenturách AMI Communications a Best Communications, přičemž ve druhé z nich zastávala přes tři roky pozici Account Director. Do jejího portfolia spadaly lokální i mezinárodní značky převážně z oblastí nemovitostí, logistiky a retailu. V Accolade její agenda zahrnuje koordinaci externích komunikačních aktivit, včetně PR, správy sociálních sítí, eventů, sponzoringů a spoluprací na poli CSR.

Na pozici seniorní marketingové specialistky nastoupila do kanceláře Accolade ve Varšavě Joanna Niemirska, která v oblasti nemovitostí působí 14 let. Před příchodem do Accolade pracovala jako marketingová manažerka ve společnosti Colliers, jež patří ke světovým lídrům v oblasti realitních služeb a správy investic.

-mav-