OMV mění identitu značky, rebranduje své stanice

úterý, 18. června 2024, 06:50 Aktuality, Marketing MediaGuru

Během následujících tří let proběhne rebranding přibližně jedné tisícovky čerpacích stanic v sedmi zemích včetně Česka.

Nové logo OMV, zdroj: OMV

Nové logo OMV, zdroj: OMV

OMV představila novou korporátní identitu, kterou během následujících tří let nasadí v sedmi zemích – Rakousku, Rumunsku, Maďarsku, Slovensku, Česku, Bulharsku a Srbsku. Nová vizuální podoba má odrážet strategické zaměření společnosti, které na první místo klade udržitelnou energii, udržitelnou mobilitu a životní styl.

Dosavadní vizuální identitu z roku 1995 nahradí inovovaná strategie značky a nový branding. Základním prvkem nového loga je  symbol představující OMV jako společnost působící napříč oblastmi chemikálií, paliv a energií se zaměřením na udržitelnost a cirkulární ekonomiku. Barvy nového designu navazují na původní odkaz a historii značky. 

Zdroj: OMV

Zdroj: OMV

Inovované logo a vizuální podoba se objeví na kontaktních místech OMV zaměřených na segment B2B (business to business) i B2C (business to consumer). Nový design bude postupně zaváděn na přibližně 1000 čerpacích stanicích OMV, které obsluhují více než 650 tisíc zákazníků denně. Identita značky bude použita i v rámci rychle se rozšiřující sítě EV nabíječek eMotion, během tří let se aktualizace dotkne přibližně 1,5 milionu aplikací loga.

Transformace začíná na digitálních platformách, v první řadě na webu skupiny OMV, a bude pokračovat rebrandingem aplikací OMV MyStation a eMotion, které využívá napříč regionem CEE víc než jeden milion uživatelů.                

„Nová identita naší značky a slogan ‚Forward for Good‘ zdůrazňují firemní strategii, celkovou transformaci a ukazují naši vizi orientovanou na budoucnost,” komentuje rebranding Daniel Vasilache, Country Retail manager OMV Česká republika.

-mav-