Radegast slibuje zadržet v krajině tolik vody, kolik si z ní bere

úterý, 25. června 2024, 06:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Radegast dal slovo, že do roku 2030 zadrží v krajině tolik vody, kolik si z ní bere. Vavřinec Hradilek kvůli tomu sjel schody na kajaku.

Zdroj: Radegast

Zdroj: Radegast

Boj za udržení vody v krajině je dlouhodobým tématem značky Radegast.Ve spolupráci s Lesy ČR a dalšími partnery se podílí na rekultivaci krajiny budováním tůní a dalšími vodozádržnými projekty. „Je přirozené, že Radegast, který bere vodu z beskydské krajiny, chce, aby tady voda zůstala i nadále. A právě proto jsme se rozhodli o vodu ještě více aktivně bojovat. Dlouhodobý cíl zadržet do roku 2030 v krajině tolik vody, kolik si z ní bereme, je toho jasným důkazem,“ říká Josef Jalůvka, manažer značky Radegast.

V rámci kampaně se v TV a onlinu znovu objeví TV spot Hráz, který agentura Boomerang Communication vytvořila pro značku a který režíroval Juraj Janis v produkci Boogie Films. „Spot jsme doplnili o komunikaci nového závazku,“ uvádí autor scénáře Pavel Sobek.

Zdroj: Radegast

S kampaní se spotřebitelé setkají i v rámci printu, outdooru,digitálníSoMe kampani, vč. vytvoření nového webu, na kterém najdou všechny aktivity, které Radegast pro zachování vody v krajině dělá. Radegast bude zároveň komunikovat problematiku vody na festivalech Rock for People a Colours of Ostrava. Pro oba festivaly nachystal speciál Radegast Rezist, uvařený ze speciálně vyšlechtěných odrůd chmele zvaných Odolchmel.

Jednou z akcí na podporu „Boje o vodu” byl i speciální stunt v podobě sjezdu Nuselských schodů stříbrným medailistou z OH Vavřincem Hradilkem. Ten ukázal, jak by sport, který miluje, vypadal bez vody a za přítomnosti novinářů upozornil na Světový den boje proti suchu a rozšiřování pouští, který je každoročně 17. 6. Zároveň se tím také přihlásil k závazku Radegastu v boji o vodu.

-mav-