Mediální zastupitelství Radiohouse, patřící do skupiny Media Bohemia, uvádí projekt zaměřený na české startupy, které expandují na trh a mají potenciál vybudovat nový lovebrand. Mezi vybrané firmy rozdělí v rámci projektu Fajn startup bonusové plnění v hodnotě 23 milionů Kč.
Komunikace bude probíhat v on-air Fajn rádia formou sponzoringů, moderovaných vstupů, podcastů, doplněné reels videi a stories na sociální sítích Fajnu.
Radiohouse už v roce před dvěma lety otevřel marketingový program RH 360 PRO, který byl zaměřen na podporu malých a středních podnikatelů v době ekonomické krize. Tehdy věnoval mediální prostor v hodnotě 56 milionů korun a do projektu se zapojilo přes 1400 společností.
České projekty a rodinné firmy, které získali investora s potenciálem vybudovat nový lovebrand na českém trhu, mají možnost získat bonusové plnění k zakoupeným kampaním pro rozjezd nového byznysu. Získají tak od Radiohouse systém komunikace, který vygeneruje 14 703 GRPů.
„Vnímáme, že podpora začínajících firem na trhu je důležitá, proto vznikl projekt Fajn startup. Klienti mají šanci být partnery Fajn rádia, budou vidět, budou slyšet, dostanou exkluzivní prostor, jak on-air, tak i on-line, vybudujeme společně nový brand a pomůžeme nastartovat nově začínající český business,“ říká Petr Harcuba, ředitel centrálního obchodu Radiohouse, který za projektem Fajn startup stojí.
Zájemci, kteří by se do projektu rádi zapojili se mohou hlásit do konce léta zde.
-mav-