Rossmann ke 30 letům v Česku připravil kolekci šatů

neděle, 30. června 2024, 07:40 Aktuality, Marketing MediaGuru

Rossmann si 30 let na českém trhu připomíná kolekcí šatů měnících barvu. 

K 30. výročí na českém trhu vytvořil Rossmann kolekci šatů z látky, jež mění barvu na slunci, zdroj: Rossmann.

K 30. výročí na českém trhu vytvořil Rossmann kolekci šatů z látky, jež mění barvu na slunci, zdroj: Rossmann.

Síť drogerií Rossmann, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, představila módní kolekci 30 šatů, které mění barvu na slunci. Díky působení UV záření dokáží tyto šaty změnit barvu z bílé na růžovou a symbolicky reprezentují vývoj společnosti Rossmann a inovace, které zavadí do svého sortimentu. Zároveň upozorňují na potřebu chránit kůži před slunečními paprsky. 

Látka Sunkolor pro ušití šatů byla vyvinuta ve studiu Panorama Fabrics v Berlíně. Samotnou kolekci pro Rossmann navrhla a ušila návrhářka Dominika Kozáková. Každý model z 30 šatů je ručně vyrobený v Česku. 

„Pouhým představením této kolekce ale příběh šatů nekončí. Větší část z celkového počtu 30 šatů budou moci naše zákaznice vyhrát ve velké letní soutěži, která poběží na instagramovém účtu Rossmann v průběhu července. Jedny šaty pak věnujeme na charitativní dražbu ve prospěch nadačního fondu AutTalk, jehož zakladatelkou je Kateřina Sokolová,” vysvětluje Olga Stanley, manažerka komunikace Rossmann.

-stk-