Rowan Legal změnila podobu své vizuální komunikace

pátek, 7. června 2024, 17:00 Aktuality, PR, Marketing MediaGuru

Rowan Legal se prezentuje stylem od studia Artbureau, které zvítězilo v designérské soutěži organizace Czechdesign.

Zdroj: Rowan Legal

Zdroj: Rowan Legal

Advokátní kancelář Rowan Legal změnila podobu své vizuální komunikace. Nově se prezentuje stylem od studia Artbureau, které zvítězilo v designérské soutěži organizace Czechdesign s řešením podtrhujícím logotyp.

„V minulosti jsme provedli několik změn v naší korporátní identitě, ale výsledky nás neuspokojily. Proto jsme se rozhodli vytvořit takovou, která by byla na vyšší úrovni, působila prestižně a moderně. Nová identita je navržena tak, aby oslovila různé cílové skupiny, včetně firem, institucí, potenciálních zaměstnanců a široké veřejnosti,“ říká advokát a partner kanceláře Miloš Olík.

Nová vizuální identita z původní vychází, nově ji ale modernizuje jak ve vizuálním pojetí, tak i ve filozofii značky a jejím image nejen v tištěné podobě, ale i v online prostředí.

„Vzhledem k relativně konzervativnímu odvětví, ve kterém působíme, a dlouhodobé existenci na trhu jsme hledali řešení, které stávající značku evolučně posune. Chtěli jsme solidní a jasně rozpoznatelné řešení, které ale nepůsobí stroze, nepřístupně a elitářsky,“ doplňuje Michal Nulíček, partner kanceláře odpovědný za PR a marketing.

Zdroj: Rowan Legal

Zdroj: Rowan Legal

Do designérské soutěže, kterou pro Rowan Legal uspořádala organizace Czechdesign, byla na základě otevřené výzvy a rešerše pozvána studia Artbureau, Semibold a Formaat. Soutěže se kromě nich zúčastnila i agentura Katz83.

„Vítěznému studiu se podařilo najít podařený systém, díky kterému je nová identita dramaticky zjednodušená a má minimum pravidel, což je vhodný krok pro budoucí použití v praxi. Jedná se o nadčasové zpracování, které se dívá do budoucna a bude dobře fungovat i v průběhu dalších let,“ zdůvodnila Jana Vinšová z pořádající organizace Czechdesign.

-mav-