Šéfredaktorem Playboye je Kučera místo Olexy, titul se mění

čtvrtek, 27. června 2024, 10:50 Aktuality, Tisk, Lidé MediaGuru

Pánský magazín Playboy má nového šéfredaktora a prošel také úpravou obsahu i grafiky.

Zdroj: Playboy

Zdroj: Playboy

Časopis Playboy prochází změnami, které se projeví v letošním červencovém čísle 07. Dosavadního šéfredaktora Vlada Olexu střídá na této pozici Pavel Kučera, který dříve působil jako editor časopisu ForMen, šéfredaktor měsíčníku 360° a také moderuje hudební podcast On Air.

Prázdninové vydání zároveň vychází i v nové grafice a s novým fontem. Pod upravenou podobou časopisu je podepsán nový art director Martin Houdel. Předchozí zkušenosti sbíral například v časopisu Esquire.

„Playboy je popkulturní ikona a jeden z nejslavnějších lifestylových časopisů na světě. Naším cílem bylo vzít vše, co je na něm dobré a oblíbené, a posunout to ještě o kousek dál. Nově tak budou jednotlivá vydání tematicky zaměřena. To červencové je kupříkladu věnováno filmu, jelikož léto je každoročně obdobím velkých filmových premiér. Ústředním rozhovorem čísla je interview s Jiřím Mádlem, a to mimo jiné o jeho nejnovějším filmu Vlny, který letos uvede na karlovarském filmovém festivalu. Do časopisu jsme ale přidali i několik nových pravidelných rubrik, například Sexsymbol, která bude vždy věnována nějaké významné a přitažlivé ženě v kontextu její doby. Nově do časopisu přidáváme též reportážní typy článků, jako třeba Den s kaskadérkou, či sekci Móda & Styl, která v Playboyi chyběla. Nově jsme pojali i rubriku Jídlo, kterou jsme tentokrát zaměřili na grilování. Jednou z os časopisu však samozřejmě zůstanou i nadále  fotografie sexy dívek a Playmates, a to včetně známých osobností z domácí kulturní, sportovní a společenské oblasti,“ říká nový šéfredaktor magazínu Playboy Pavel Kučera.

„Marketingové a PR aktivity zůstávají beze změny. Pokračujeme s legendárními večírky Playboy Secret Lounge a plánujeme rozšířit castingovou soutěž Hledáme Playmate. Dále probíhá produkce titulních stran a pictorialů s českými i zahraničními celebritami a Playmates, které jsou pro image značky důležité,“ doplňuje Ján Bulka, marketingový a PR manažer značky Playboy.

Česká mutace časopisu Playboy u nás vychází od roku 1991. Od roku 2017 patří pod skupinu Prima, kdy se vydavatelství Playpress stalo její součástí. Kromě časopisu Playboy vydává skupina Prima další tiskové magazíny, jako jsou dokumentární Prima Zoom, kulinární časopis Prima Fresh nebo dětský Primáček, a pravidelně i ročenku CNN Prima News. Všechny tituly jsou zastřešeny pod hlavičkou agentury Solootions.

-mav-