Sport Alive Awards zviditelní sportovně-byznysové projekty

čtvrtek, 20. června 2024, 09:10 Aktuality, Marketing MediaGuru

Sportovně-byznysová ocenění Sport Alive Awards se letos uskuteční v šesti kategoriích s jednou změnou.

Zdroj: Sport Alive

Zdroj: Sport Alive

Pořadatelé ocenění o nejlepší marketingové počiny na poli sportu, Sport Alive Awards, očekávají letos v návaznosti na sportovní rok řadu přihlášek a zamýšlejí také úspěšné sportovně-byznysové projekty více zviditelnit.

„Český sport prochází období, kdy se toho hodně děje nejen na hřišti a my věříme, že to letos půjde vidět i na přihlášených projektech. Někdy se může zdát, že ten posun trvá déle než by měl, ale realita je taková, že český sportovní byznys jde nahoru a my se těšíme na přihlášky, které se k nám dostanou,“ říká zakladatel projektu Tomáš Janča.

Generálním partnerem Sport Alive Awards zůstává i nadále značka Tipsport. Ta má sama letos za sebou hned několik velkých kampaní.  „Marketingové komunikaci věnujeme velkou pozornost. O to více jsme nadšení, když si v dnešní době sportovní organizace a svazy uvědomují její mimořádnou důležitost a snaží se také aktivně prezentovat svůj produkt. Jsme rádi, že už třetím rokem pomáháme ocenit ty nejlepší z nich," říká Martin Filip, Head of Brand ve společnosti Tipsport.

V letošním roce se bude, stejně jako loni, soutěžit v těchto šesti kategoriích s jednou změnou:

  • Nejlepší partnerská aktivace 
  • Nejlepší sportovní obsah 
  • Nejlepší sportovní inovace
  • Nejlepší fanouškovský zážitek 
  • Nejlepší sportovní projekt s nízkým rozpočtem (nově ještě s rozdělením na malé a velké organizace)
  • Nejlepší sportovní projekt města či kraje

Odpovědnost za výběr nejlepší projektů leží na odborné porotě, která se skládá z odborníků českého a slovenského sportovního byznysu. V porotě jsou zástupci sportovních federací, klubů, médií i agenturního světa. Seznam všech členů je zveřejněn na webu Sport Alive.

„Cítíme z minulosti trochu dluh v medializaci oceněných projektů. To je jeden z klíčových cílů těchto cen. Proto jsme rádi, že jsme se dohodli s našimi mediálními partnery a zejména O2 TV na zvýšené prezentaci toho nejlepšího z domácího sportu,“ komentuje Janča největší změnu oproti loňsku.  

Do letošního ročníky mohou být přihlášeny projekty realizované v uplynulé sportovní sezóně, tzn. od 1. července 2023 do 30. června 2024. Přihlašování probíhá na adrese www.sportalive.cz/awards, kde také uchazeči naleznou informace k letošnímu ročníku cen.

Uzávěrka přihlášek je 17. září. Slavnostní vyhlášení Sport Alive Awards 2024 proběhne opět jako vyvrcholení sportovně-byznysové konference Sport Alive 2024, která se uskuteční ve čtvrtek 10. října v pražském O2 universum.