Tipsport uvádí kampaň ve stylu podcastu Kudy běží zajíc

pondělí, 10. června 2024, 14:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Sázková společnost Tipsport staví svou kampaň k fotbalovému Euro 2024 ve stylu podcastu Kudy běží zajíc.

Z kampaně k fotbalovému Euro 2024, zdroj: Tipsport

Z kampaně k fotbalovému Euro 2024, zdroj: Tipsport

Sázková společnost Tipsport nasazuje k fotbalovému mistrovství Evropy Euro 2024 kampaň založenou na fotbalovém podcastu Kudy běží zajíc. Televizní spoty jsou připraveny celkem v pěti verzích a vypadají jako zmíněný podcast. Každý spot doplňuje sponzorský vzkaz, přičemž každý bude nasazován v jiné fázi turnaje. 

„Jsme první v Česku a možná i na světě, kteří přenášejí podcast tímto způsobem do prostředí televizní reklamy," uvedl vedoucí marketingové komunikace Tipsportu Michal Kramer. Poslechovost podcastu je podle jeho slov vysoká a Tipsport věří, že díly němu osloví i ty, kteří ho neznají. Zvolenou formu komunikace považuje sázkovou společnost za netradiční.

Zdroj: Tipsport

Zdroj: Tipsport

V rámci klíčových vizuálů pak Tipsport nepracuje s protagonisty podcastu, ale se zajíci, kteří představují stylizované fotbalové fanoušky. Tito zajíci se objevují i v tag-onech v rámci jednotlivých spotů. 

Kampaň cílí primárně na muže, fanoušky fotbalu. Dialogy v „televizním podcastu" jsou koncipovány tak, aby oslovili i příznivce fotbalu, kteří podcast neznají. 

Součástí kampaně je také komunikace speciálních produktových benefitů: zvýšený bonus za registraci  ve výši 500 korun, tipkvíz nebo soutěž Survivor k play-off části Eura o ceny v hodnotě 5 milionů. 

Tipsport: Kudy běží zajíc

  • Produkce: agentura Woobetz
  • Producers: Aleš Plíva, Ondřej Ježek
  • Kreativa, copy TVC: Rudolf Rokoš, Štěpán Touma
  • Director: Adam Pavelka
  • Klíčový vizuál: agentura Jinej gang

-mav-