V čele PR Klubu zůstávají Vlček a Šedivá, nově Němečková

středa, 12. června 2024, 13:30 Aktuality, PR, Lidé MediaGuru

PR Klub zvolil nové složení Výkonného výboru. Své mandáty obhájili Pavel Vlček i Patricie Šedivá, přichází Jitka Němečková. 

Výkonný výbor PR Klubu (zleva): Kateřina Pavlíková, Jitka Němečková, Pavel Vlček, Jana Pečenková a Patricie Šedivá, zdroj: PR Klub

Výkonný výbor PR Klubu (zleva): Kateřina Pavlíková, Jitka Němečková, Pavel Vlček, Jana Pečenková a Patricie Šedivá, zdroj: PR Klub

Členové PR Klubu zvolili na každoročním shromáždění nové složení Výkonného výboru. Ve volbách do vedení organizace, která oslavila již 26 let fungování, vybírali celkem z pěti přihlášených kandidátů. V čele oborové asociace bude pokračovat jako předseda Pavel Vlček, pozici místopředsedkyně obhájila Patricie Šedivá, oba se ucházeli o další mandát. Novou součástí bude Jitka Němečková, střídající Ladislava Kříže. V pětičlenném výboru působí nadále Kateřina Pavlíková a Jana Pečenková, jejichž pozice pokračují a letos se o nich nehlasovalo.

Během setkání oborová asociace PR Klub představila svým členům dlouhodobé plány a vizi vnímání public relations v České republice i na Slovensku jako strategické disciplíny, která přímo ovlivňuje rozvoj, udržitelnost a výsledky byznysu či jednotlivých subjektů. Toto směřování bude vedení prosazovat i v dalších krocích, stejně tak se zaměří na inspiraci a sdílení know-how nejen u nás, ale také v zahraničí díky působení v mezinárodní organizaci Global Alliance.

Od loňska je PR Klub otevřený nejen jednotlivcům, expertům na komunikaci a vztahy se stakeholdery, ale také institucionálním členům. Celkem PR Klub sdružuje téměř 350 členů, z toho jen za uplynulý rok přivítal více než 60 z řad firem, agentur a dalších organizací. Patří mezi ně například Air Bank, Allianz – Slovenská poisťovňa, Coca-Cola HBC, Čedok, ČEZ, Člověk v tísni, E-ON, Generali Česká pojišťovna, KKCG, Komerční banka, Lego Group, Mediaboard, Mediální skupina A11, Městská policie Brno, Ministerstvo životního prostředí, Nejvyšší kontrolní úřad, Pražská energetika, Škoda Auto, T-Mobile, Vodafone Czech Republic nebo agentury jako například AMI Communications, Ewing Public Relations, FYI Prague, Hero & Outlaw, MSL Czech Republic, Ogilvy nebo Svengali Communications. 

PR Klub každoročně pořádá soutěž komunikačních projektů a firemních médií Zlatý středník, v jejímž 22. ročníku se sešlo 610 přihlášek. Kdo se dostal do finále letošního ročníku, vyhlásí v úterý 18. června formou pop-up výstavy v prostorách pražské galerie Kunsthalle. 

-stk-