Z Cannes si bronz odváží ČAP, McCann a Hero & Outlaw

pátek, 21. června 2024, 09:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Na Cannes Lions bodovala česká kampaň „Národní den beze spěchu“, kterou pro Českou asociaci pojišťoven připravily agentury McCann a Hero & Outlaw. 

Zdroj: Cannes Lions

Zdroj: Cannes Lions

Potřetí za sebou uspěly na mezinárodním festivalu Cannes Lions kampaně České asociace pojišťoven (ČAP), pod kterými jsou podepsány agentury McCann Prague a Hero & Outlaw. Letos získaly bronz v kategorii Direct za kampaňNárodní den beze spěchu

Kampaň stejně jako v předchozím roce upozorňovala na nehody z nepřiměřené rychlosti. Národní den beze spěchu spadal na 3. dubna, kdy vyvrcholil zastavením staroměstského orloje a 138 zazvoněními smrtky, která připomněla počet obětí dopravních nehod způsobených nepřiměřenou rychlostí. 

První ročník kampaně byl oceněn v Cannes loni, před dvěma lety si agentury odnesly stříbro za projekt „13 minut“.

-stk-