Z cestovních kanceláří nejvíce inzeruje Blue Style

úterý, 2. července 2024, 06:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Za poslední rok byla v kategorii cestovních kanceláří nejsilnějším inzerentem podle monitoringu reklamy Ad Intel značka Blue Style.  

Ilustrační foto, zdroj: Pixabay

Ilustrační foto, zdroj: Pixabay

Podle monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen z cestovních kanceláří nejvíce za uplynulý rok – od června 2023 do května 2024 –inzerovala značka Blue Style, jež umístila reklamu v ceníkových cenách v hodnotě 174 milionů korun. Druhou v pořadí byla Invia, která inzerovala v objemu 141 milionů korun. Do top trojice mezi inzerenty patří i značka TUI s hodnotou umístěné reklamy 100 milionů korun.

Monitoring reklamy Ad Intel  získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk-