![Ilustrační foto, zdroj: Pixabay](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/23896/hory-alpy_pixabay.jpg)
Ilustrační foto, zdroj: Pixabay
Podle monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen z cestovních kanceláří nejvíce za uplynulý rok – od června 2023 do května 2024 –inzerovala značka Blue Style, jež umístila reklamu v ceníkových cenách v hodnotě 174 milionů korun. Druhou v pořadí byla Invia, která inzerovala v objemu 141 milionů korun. Do top trojice mezi inzerenty patří i značka TUI s hodnotou umístěné reklamy 100 milionů korun.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/at1b0w1w/monitoring-reklamy-cestovni-kancelare.jpg)
Monitoring reklamy Ad Intel získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet).
-stk-