Z muzeí nejvíce inzeruje Muzeum fantastických iluzí

pátek, 7. června 2024, 13:40 Aktuality, Reklama, Výzkum MediaGuru

Nejsilnější inzerentem v segmentu muzeí a galerií za poslední rok je opět Muzeum fantastických iluzí.

Zdroj: Muzeum fantastických iluzí

Zdroj: Muzeum fantastických iluzí

V období od loňského května do letošního dubna bylo v segmentu muzeí a galerií nejsilnějším inzerentem stejně jako před rokem Muzeum fantastických iluzí, které do reklamy v ceníkových cenách investovalo 38 mil. korun. Na druhém místě se umístila Kodl Galerie s téměř 30 mil. korun a Museum Kampa s hodnotou reklamy přes 17 milionů korun. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel

Zdroj: Ad Intel

Zdroj: Ad Intel

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk-