Zlatý středník zveřejnil shortlist se 171 finalisty

čtvrtek, 20. června 2024, 06:35 Aktuality, PR MediaGuru

Soutěž Zlatý středník odhalila shortlist letošního ročníku. V 29 kategoriích je celkem 171 prací. 

Zdroj: Zlatý středník / PR Klub

Zdroj: Zlatý středník / PR Klub

Soutěž komunikačních projektů a firemních médií Zlatý středník, kterou pořádá profesní organizace PR Klub, zná finalisty 22. ročníku. Z celkových 610 přihlášek do 20 hlavních a 9 oborových kategoriích jich do finále postoupilo celkem 171. Shortlist byl představen v pražské Kunsthalle, vítězové budou vyhlášeni ve čtvrtek 12. září během slavnostního vyhlášení v Empire Hall ve Slovanském domě v Praze.

Mezi nejúspěšnější zadavatele se čtyřmi a více nominacemi letos patří (podle abecedy) DPD, Kaufland, L'Oréal, Plzeňský Prazdroj a SK Slavia Praha.

Z agentur nejvíce zabodovaly Adison, AMI Communications, Boomerang Communication, Fleishman-Hillard, GGWP, MSL Czech Republic, Ogilvy, Realness:, SKPR Strategies a Svengali Communications.

Nejpopulárnější hlavní kategorií se letos stala „Společenská odpovědnost, udržitelnost a ESG“ následovaná kategoriemi „Kreativní idea“ a „Integrovaná kampaň“. Mezi oborovými kategoriemi pak vedou „Sport, zábava, umění, média, cestovní ruch a gastronomie“, „Neziskový sektor“ a „Finanční služby“.

Na shortlist soutěže postoupilo celkem 29 přihlášek projektů ze Slovenska, což odpovídá počtu prací v minulém roce. „Slovenské projekty každoročně přicházejí s inovativním a odvážným zpracováním. I letos porota hodnotila kreativní, byť jednoduché nápady, které úspěšně využily získaný insight a nové technologie,“ říká Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu.

Přihlášky hodnotilo během května a poloviny června celkem 18 porot, ve kterých usedlo 123 odborníků na public relations, komunikaci a audiovizuální tvorbu.

Kompletní seznam finalistů najdete zde.

-stk-