Brašnářství Tlustý přistupuje ke zvyšování cen svých ručně vyrobených kožených výrobků. „Ano, budeme zdražovat. Děláme výjimečně kvalitní věci, náš výrobek zcela přizpůsobíme přáním zákazníků. Lidem výrobky z našich rukou slouží roky, nelze srovnávat rukodělný český výrobek s výrobkem z kontejneru z Asie,“ vysvětluje ředitel společnosti Ivan Petrův. I nadále se bude firma profilovat jako výrobce kvalitního až exkluzivního zboží na míru.
Zakázková výroba se z principu nemůže cenově rovnat masově produkovaným výrobkům, zejména těm, které pocházejí z jiných částí světa. „Nikdy jsme nechtěli konkurovat cenou, jsme česká značka, zaměstnáváme české lidi, poslední řemeslníky v tomto oboru, je to vzácnost, proto konkurujeme kvalitou výrobků a služeb, které nabízíme,“ dodává Petrův.
Společně se zvýšením cen chce Brašnářství Tlustý zvýšit i přidanou hodnotu výrobků a míru personalizace. Vybrat si lze materiál, barvy i kování, na přání je možné přidat monogram, logo firmy nebo třeba rodinný vzkaz. Možné je však si výrobek zcela navrhnout ve spolupráci s designérem a nechat vyrobit v naprosto individuálním režimu.
Novinkou je také řada výrobků pro náročné zákazníky a byznys klientelu. „Chceme, aby zákazníci mohli mít české výrobky té nejvyšší kvality. Věci, na které můžeme být hrdí, že vznikly v Čechách, z českých rukou a které jsou řemeslně na světové špičce – proto uvádíme řadu Tlustý Exclusive – výjimečné materiály, dokonalé zpracování, výrobky z této řady jsou vyrobeny v číslovaných mikrosériích nebo dostupné jen na dotaz,“ přibližuje Petrův. Příkladem je batoh Master z 122 dílců teletiny nebo kožená taška Manhattan.
-stk-