Se začátkem nového ročníku fotbalové ligy, která nese jméno nového partnera, Chance, spouští sázková kancelář i soutěž Megatipovačka. Do hry dává 100 mil. korun. Každý měsíc nejlepší tipující získá milion, na další odměny v soutěži dosáhne vždy padesát tisíc soutěžících.
Spolu s tím uvádí Chance i nový TV spot, který vybízí sázkaře, aby změřili síly s fiktivním fotbalovým boh(ém)em „Lavim“, jenž je tváří Megatipovačky i pro reklamní kampaň. Julius „Lavi“ Lavický si úvodní červencovou tipovačku zahraje pod nickem JL10 spolu s ostatními sázejícími, kteří tak mohou na webu či v aplikaci sledovat i jeho výsledky.
Reklamní spot připravila Chance ve spolupráci s kreativní agenturou Jinej Gang za 14 dní od zadání. Za další dva týdny spot během jediného dne v kladenském studiu natočila produkční firma Woobetz. To proběhlo celé ve studiu na Kladně, během jediného dne, což se povedlo díky použití kombinace LED stěny s reálnými stavbami. Díky tomu filmaři za jediný den procestovali Anglii, Afriku, Arábii, Brazílii i Vatikán.
Premiéru měl reklamní spot na eventu, kterým odstartoval Chance Ligu v pražském Cubexu ve čtvrtek 18. července.
-mav-