Chance na podporu Megatipovačky spouští spot s „Lavim"

čtvrtek, 18. července 2024, 17:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nový generální partner tuzemské fotbalové ligy, společnost Chance, spouští spot na podporu tipovací soutěže.

Vizuál společnosti Chance k soutěži Megatipovačka, zdroj: Chance

Vizuál společnosti Chance k soutěži Megatipovačka, zdroj: Chance

Se začátkem nového ročníku fotbalové ligy, která  nese jméno nového partnera, Chance, spouští sázková kancelář i soutěž Megatipovačka. Do hry dává 100 mil. korun. Každý měsíc nejlepší tipující získá milion, na další odměny v soutěži dosáhne vždy padesát tisíc soutěžících.

Spolu s tím uvádí Chance i nový TV spot, který vybízí sázkaře, aby změřili síly s fiktivním fotbalovým boh(ém)em „Lavim“, jenž je tváří Megatipovačky i pro reklamní kampaň. Julius „Lavi“ Lavický si úvodní červencovou tipovačku zahraje pod nickem JL10 spolu s ostatními sázejícími, kteří tak mohou na webu či v aplikaci sledovat i jeho výsledky.

Reklamní spot připravila Chance ve spolupráci s kreativní agenturou Jinej Gang za  14 dní od zadání. Za další dva týdny spot během jediného dne v kladenském studiu natočila produkční firma Woobetz. To proběhlo celé ve studiu na Kladně, během jediného dne, což se povedlo díky použití kombinace LED stěny s reálnými stavbami. Díky tomu filmaři za jediný den procestovali Anglii, Afriku, Arábii, Brazílii i Vatikán.

Premiéru měl reklamní spot na eventu, kterým odstartoval Chance Ligu v pražském Cubexu ve čtvrtek 18. července. 

Zdroj: Chance

-mav-