Značka Dacia využívá netradiční online formáty. Prostřednictvím nativních článků na Seznam Native láká s mottem „Cesta k radosti je jednoduchá“ na prázdninové výlety po Česku s přespáním ve voze Dacia Duster. Projekt je součástí letošní kampaně k uvedení nové generace vozu.
Microsite obsahuje tipy na výlety pro různé lokality České republiky včetně možnosti plánování trasy podle Mapy.cz. Přináší také doporučení na návštěvu památek, možnosti koupání či gastro zážitků.
Kampaň doprovází vystavení vozu v pražské Pařížské ulici, a to od 11. do 13. července. Stopy od bláta na vozu vystaveném v luxusní čtvrti reprezentují přerod modelu Duster na vůz, který je vhodný do terénu i do města.
Nový vůz Dacia Duster je z řady SUV a je uzpůsoben na cestovní výpravy. Obsahuje mj. tempomat, parkovací senzory, je vybavený nástrojem pro rozjezd i sjezd z prudkého kopce a exteriérové prvky jsou vyrobeny z oděruvzdorného recyklovaného plastu Starkle®.
-mav-