Děti ve spotu o třídění odpadu vítězí nad „arogantními dospělými"

pondělí, 15. července 2024, 06:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Třídit odpad má smysl, ukazují děti v novém spotu EKO-KOM „arogantním dospělým".

Z nového spotu EKO-KOM, zdroj: EKO-KOM

Z nového spotu EKO-KOM, zdroj: EKO-KOM

V novém 20 vteřinovém TV spotu s názvem „I holky z první třídy vědí, že se třídí!", který pochází z dílny kreativců Espresso je cílem připomenout smysluplnost třídění odpadu, který vyprodukujeme. Spot vznikl pro společnost EKO-KOM. Do spotu se navíc podařilo dostat i další aktuální téma - problematiku pohozeného odpadu. 

„V zásadě vždy platí, že lidé fandí tomu slabšímu, který přemůže silnějšího, David Goliáše, malé holčičky arogantní dospěláky. Ve spotu se to povedlo i díky skvělým hereckým výkonům, jak těch malých holčiček, tak chlapáků, které holčičky suverénně utřou. Ta scéna má emotivní sílu a díky tomu je zapamatovatelná,“ uvedl ke spotu Eda Kauba, který stojí za kreativní myšlenkou.

Příběh je zpracován do 20 vteřinového TV spotu, do delší verze pro online a současně vznikla i série kratších videí zaměřených na třídění jednotlivých komodit. Ta umožňují zintenzivnit například podporu třídění v krajích a regionech.

K televiznímu spotu vznikla také edukační kampaňová stránka www.jaktridit.cz/i-holky-vedi-ze-se-tridi, kde je Svět (ne)třídění.

EKO-KOM se edukaci třídění obalu věnuje od konce 90. let, kdy přišel s pilotním projektem zaměřeným na edukaci dětí v této oblasti. Podle nejnovějších statistik třídí v ČR 75 % obyvatel. 

-mav-