Foodora se spojuje s tváří Evy Adamczykové

čtvrtek, 18. července 2024, 16:00 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

Ambasadorkou q-commerce platformy Foodora se stává snowboardistka Eva Adamczyková.

Zdroj: IG Eva Adamczyková

Zdroj: IG Eva Adamczyková

Po spolupráci s nejnovějším vítězem Survivor Česko & Slovensko Martinem Mikyskou (alias Mikýřem), získává q-commerce platforma Foodora ke spolupráci snowboardistku Evu Adamczykovou

„Evka je pro nás obrovský vzor. Obdivujeme její odhodlání, bojovnost a zkrátka i to, že se nebojí jít někdy tak říkajíc proti proudu,“ vysvětluje Sabina Erbanová, brandová architektka Foodora. „Už z toho důvodu jsme nechtěli zabřednout do standardních formátů spolupráce, jako jsou třeba slevové kódíky. Už s Mikýřem se nám osvědčilo, že se vyplatí svým parťákům věřit. Společně s Evou se tak chceme vydat cestou zábavnější, hravější a hlavně autentičtější formou,” dodává Erbanová.

První z větších společných kampaní se zaměří na tzv. Foodora Selection, tedy výběr nejzajímavějších a nejvíc trendy podniků na platformě. Olympioničku tak v růžovém uvidí Češi po celé Praze na venkovních reklamních plochách, ale také v rámci online formátů. „Chtěli jsme, aby byla kampaň co nejvíce personalizovaná, a tak jsme Evu poprosili, aby sama do Foodora Selections doporučila několik svých oblíbených restaurací. Prozatím nebudeme prozrazovat, o jaké konkrétní podniky se jedná, pozorní sledující ale můžou vidět nějaké náznaky třeba na Evině Instagramovém profilu,” uzavírá Erbanová.

-stk-