Fotbalová Chance Liga představila svou vizuální identitu

pondělí, 1. července 2024, 10:00 Marketing, PR MediaGuru

Novou vizuální identitu obou tuzemských nejvyšších fotbalových soutěží připravilo studio Touch Branding pod vedením Martina Marušince.

Zdroj: LFA

Zdroj: LFA

Nejvyšší domácí fotbalové soutěže mění od 1. července 2024 název na Chance Liga a Chance Národní Liga. Příchod nového generálního partnera, sázkové společnosti Chance, přináší také kompletní změnu identity obou soutěží, kterou připravilo studio Touch Branding pod vedením Martina Marušince. Nová jsou loga, barvy, znělka i font.

„Při tvorbě nové identity jsme měli jasné požadavky: moderní, multibrandová, zaměřena na mladé, nadčasová a taková, která posune ligu o výrazný kus dopředu. Všechny tyto prvky podle nás nejlépe splnil návrh studia Touch Branding. Zároveň musím poděkovat generálnímu partnerovi Chanci, se kterým jsme nad podobou vedli konstruktivní diskuze, a i díky jeho modernímu způsobu uvažování jsme mohli vytvořit identitu, s níž obě soutěže budou pracovat dlouhodobě,“ komentoval obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný.

„Nová identita obou soutěží se poprvé v historii stává svébytnou a je silně zaměřena na mladší generaci. Toto se projevilo zejména ve výběru barev, v širším vizuálním stylu a také v motion designu, který společně s ostatními prvky vyčleňuje identitu z tradičních principů sportovních značek,“ vysvětlil Martin Marušinec.

Dominantními barvami Chance Ligy budou výrazná limetková a tmavě modrá. Chance Národní Liga bude oděna do neonové zelené a tmavě modré. 

Logo v sobě kombinuje log generálního partnera Chance a Ligy samotné. Zároveň vychází z loga LFA. Claimem sezony je „V novém dresu. Mezi elitu“, který odkazuje na nového generálního partnera Chanci, kompletní rebrandování soutěží a zároveň jedno z hlavních lákadel sezony – boj o přímý postup do Ligy mistrů.

-mav-