Téměř sedm milionů korun věnovali koupí ručiček zákazníci McDonald’s nadačnímu fondu Dům Ronalda McDonalda, který poskytuje ubytování zdarma rodinám hospitalizovaných dlouhodobě se léčících dětí. Jedna z největších fundraisingových akcí u nás překonala rekord z loňského roku. Vybrané prostředky poputují na provoz prvního českého Domu vybudovaného v areálu Fakultní nemocnice v Motole, který už více než rok a půl poskytuje těmto rodinám ubytování zdarma.
Samolepky ručiček v uplynulých týdnech zaplnily interiéry restaurací McDonald’s po celém Česku. Symbolizují pomocnou ruku rodinám, které se starají o dlouhodobě a vážně nemocné děti. Restaurace prodaly v rámci tradiční fundraisingové kampaně celkem 275 tis. nálepek za 6,9 mil. Kč.
„Nesmírně si vážíme pomoci všech fanoušků a zákazníků McDonald’s. Pro nás je to důkaz, že lidé nejsou lhostejní k osudům jiných. Rodinám se daří zvládat strasti lépe, když jsou spolu. A právě Dům jim poskytuje veškeré zázemí, soukromí i prostor k rozptýlení. Děkujeme všem za pomoc. Dává nám to sílu pokračovat v přípravách druhého Domu, který už chystáme na Moravě,“ uvedla ředitelka Domu Ivana Švingrová Pešatová.
McDonald’s, jako zakladatel a generální partner nadačního fondu, pořádá podobné kampaně několikrát do roka.
-mav-