Agentura Hearts & Science z komunikační skupiny Omnicom Media Group obhájila ve výběrovém řízení práci pro klienta Globus. Naváže tak na dosavadní spolupráci se značkou.
Globus ve výběrovém řízení poptával agenturu pro nákup mediálního prostoru v televizi, tisku, v rádiích a také pro vyhodnocování médií a mediálního poradenství. Jde o kampaně plánované pro období srpen 2024 až červenec 2025.
„Agentura Hearts & Science dokázala v rámci výběrového řízení nabídnout ucelenou mediální strategii a velmi dobré podmínky spolupráce. Jsme tak rádi, že i nadále navážeme na úspěšnou spolupráci z minulých let,“ uvedla Aneta Turnovská, mluvčí společnosti Globus ČR.
Německá rodinná společnost Globus provozuje v Česku 16 hypermarketů Globus a dva koncepty menší prodejny Globus Fresh. Globus má ve všech svých hypermarketech vlastní pekařství a řeznictví a vlastní restaurace.
-mav-