Agentura Boomerang Communication připravila pokračování komunikace pro životní pojištění Flexi pro pojišťovnu Kooperativa. Pokračuje s konceptem Zrcadlení, ve kterém chování dětí odráží chování a neduhy rodičů.
Druhé nasazení letošního spotu z lesního prostředí doplňuje v červnu a červenci nový spot „Rozcestník“. V něm hledá táta cestu lesem, aby mu ji nakonec ukázal jeho malý syn, který se vyzná v orientaci díky lišejníku.
Spot tím ukazuje na odbornost Kooperativy v otázce životního pojištění. Pokračování kampaně nově vychází z dat, získaných z výzkumu života českých rodin, který si nechala Kooperativa ve spolupráci s Boomerangem zpracovat v marketingové výzkumné agentuře Perfect Crowd. Získaná data jsou průběžně využívána v jednotlivých fázích kampaně ke komunikaci.
Spoty opět režírovala Jasmína Blaževič v produkci Bistro Films. TV exekuce bude podpořena dalšími online formáty.
Credits
Klient: Kooperativa pojišťovna
- Jindřich Skrip – ředitel úseku marketingu a komunikace Kooperativa pojišťovny
- Daniel Časar – vedoucí odboru marketingové komunikace Kooperativa pojišťovny
- Lenka Hrůzová – specialistka marketingové́ komunikace Kooperativa pojišťovny
Agentura: Boomerang Communication
- Jindřich Novák – Creative Lead Supervisor
- Yaro Pružinec – Visual Creative Director
- Helena Case – Art Director
- Robert Marek – Senior Project Team Leader
Produkce: Bistro Films
- Jasmína Blaževič – režie
- Jiří Ptáček – executive producer
- Lucie Pelantová – producer
- David Hofmann – kamera
- RUR – online post-produkce
- Kabelovna Studios – zvuk
Mediální agentura: PHD
-mav-