Kooperativa uvedla letní spot na pojištění Flexi

úterý, 2. července 2024, 14:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Do Háje, do Prčic, nebo k životnímu pojištění Flexi od Kooperativy. Kampaň s dětmi a rodiči pokračuje.

Zdroj: Kooperativa

Zdroj: Kooperativa

Agentura Boomerang Communication připravila pokračování komunikace pro životní pojištění Flexi pro pojišťovnu Kooperativa. Pokračuje s konceptem Zrcadlení, ve kterém chování dětí odráží chování a neduhy rodičů.

Druhé nasazení letošního spotu z lesního prostředí doplňuje v červnu a červenci nový spot „Rozcestník“. V něm hledá táta cestu lesem, aby mu ji nakonec ukázal jeho malý syn, který se vyzná v orientaci díky lišejníku.

Spot tím ukazuje na odbornost Kooperativy v otázce životního pojištění. Pokračování kampaně nově vychází z dat, získaných z výzkumu života českých rodin, který si nechala Kooperativa ve spolupráci s Boomerangem zpracovat v marketingové výzkumné agentuře Perfect Crowd. Získaná data jsou průběžně využívána v jednotlivých fázích kampaně ke komunikaci.

Spoty opět režírovala Jasmína Blaževič v produkci Bistro Films. TV exekuce bude podpořena dalšími online formáty.

Credits

Klient: Kooperativa pojišťovna

  • Jindřich Skrip – ředitel úseku marketingu a komunikace Kooperativa pojišťovny
  • Daniel Časar – vedoucí odboru marketingové komunikace Kooperativa pojišťovny
  • Lenka Hrůzová – specialistka marketingové́ komunikace Kooperativa pojišťovny

Agentura: Boomerang Communication

  • Jindřich Novák – Creative Lead Supervisor
  • Yaro Pružinec – Visual Creative Director
  • Helena Case – Art Director
  • Robert Marek – Senior Project Team Leader

Produkce: Bistro Films

  • Jasmína Blaževič – režie
  • Jiří Ptáček – executive producer
  • Lucie Pelantová – producer
  • David Hofmann – kamera
  • RUR – online post-produkce
  • Kabelovna Studios – zvuk

Mediální agentura: PHD

-mav-