Marketing fintechu Wflow nově vede Tomáš Šebesta

úterý, 9. července 2024, 13:30 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Na pozici marketingového ředitele fintechového start-upu Wflow nastoupil Tomáš Šebesta.

Tomáš Šebesta, zdroj: Wflow

Tomáš Šebesta, zdroj: Wflow

Novým marketingovým ředitelem fintechového start-upu Wflow, jež automatizuje účetní procesy pomocí umělé inteligence, se stal Tomáš Šebesta. V nové roli se zaměří primárně na podporu obchodního týmu v rámci inbound marketingu, posílení znalosti značky a prohloubení strategických partnerství napříč marketingovými kanály. 

Do Wflow přichází Tomáš Šebesta z postu šéfa marketingu logistického startupu Zaslat.cz, dříve zastával pozici CMO ve skupině Outdoor Concept, kde měl na starosti hlavně značky Rock Point a Hannah. Má zkušenosti z různých brandových či marketingových pozic, například v Pivovarech Staropramen, i z role konzultanta v analytické platformě Socialbakers (Emplifi). V současné době působí také jako konzultant v inkubačním programu BIC Plzeň, kde rozvíjí a mentoruje startupy a zajímavé podnikatelské projekty.

V novém působišti se bude Šebesta věnovat především přenastavení výkonnostních kampaní a posílení lead generation, ale také práci se značkou s důrazem na media relations a prohloubení strategických partnerství v ostatních marketingových kanálech.

-stk-