O marketing značky Suri.cz se postará Jakub Barvínek

středa, 17. července 2024, 10:05 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Novým marketingovým manažerem značky Suri.cz se stal Jakub Barvínek.   

Jakub Barvínek, foto: Věra Křeháčková, Renomia

Jakub Barvínek, foto: Věra Křeháčková, Renomia

Do týmu srovnávače autopojištění Suri.cz nastoupil na post marketingového manažera značky Jakub Barvínek. Za úkol má rozvoj a vytvoření růstové strategie značky s cílem udělat ze Suri.cz významného hráče na trhu online srovnávačů pojištění.

„Nepřinášíme pouze další srovnávač, ale plnohodnotnou technologickou službu pro majitele aut, která je provede různými situacemi od srovnání a sjednání nejlepšího pojištění, až po případnou pomoc v krizových situacích, včetně přípravy na likvidaci škod. Kombinace technologického start-upu a zázemí silné mateřské společnosti s velkou zkušeností s pojišťovnictvím a důrazem právě na péči o klienta je na trhu unikátní,” říká Jakub Barvínek.

Jakub Barvínek sbíral zkušenosti vedením značek, jako jsou Milka, Figaro, Orion a Studentská pečeť ve společnostech Mondelēz a Nestlé. Absolvoval Vysokou školu ekonomickou v Praze.

-stk-