Rádiová firma Radiohouse loni dvouciferně navýšila tržby i zisk

čtvrtek, 18. července 2024, 11:05 Aktuality, Rádio MediaGuru

Společnosti prodávající reklamní čas na rádiových stanicích se v roce 2023 podařilo dvouciferně navýšit tržby i zisk.

Ilustrační foto, zdroj: Shutterstock

Ilustrační foto, zdroj: Shutterstock

Společnost Radiohouse, významný hráč na trhu rozhlasové reklamy, zvýšila v loňském roce tržby na 638 mil. Kč. Bylo to o 17 % více než v roce 2022. Výsledky rádiové skupiny tak potvrdily, že rok 2023 byl pro rádiovou reklamu velmi úspěšný. Výnosy firma generuje především z prodeje reklamního času na rozhlasových stanicích. Výsledek hospodaření po zdanění společnosti Radiohouse dosáhl 7,4 mil. Kč (meziročně +14 %).

„Společnosti se dlouhodobě daří plnit všechny plánované ukazatele a dosažené výsledky plně odpovídají nastavené dlouhodobé strategii," uvádí firma ve výroční zprávě za rok 2023.

Radiohouse patří do mediální skupiny Media Bohemia. Na rozhlasovém trhu prodává reklamu pro rádia, která vlastní – tj. Rádio Blaník, Hitrádia, Fajn rádia a Rock rádia – a dále zastupuje rádia, která jsou vlastnicky mimo skupinu (Classic, Expres FM, Rádio Haná, Rádio Čas, Rádio Čas Rock, Rádio Krokodýl, Free rádio, Rádio Jihlava, Rádio Jih a Rádio Relax). Je druhým nejsilnějším subjektem na tuzemském trhu rádiové reklamy s podílem 27,7 % (zdroj: Radioprojekt, 4Q/23+1Q/24).

-mav-

Zadavatelé do rádiové reklamy loni vložili rekordních 1,76 mld. Kč

čtvrtek 8. února 2024