Rossmann měla první CGI reklamu, pracovala s obří lahví

úterý, 2. července 2024, 12:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Rossmann využila vůbec poprvé pro svou nabídku reklamu vytvořenou počítačem.

Zdroj: Rossmann

Zdroj: Rossmann

Síť drogerií Rossmann, která si letos připomíná 30. výročí působení na českém trhu, využila pro svou kampaň 1+1 na dekorativní kosmetiku vůbec poprvé CGI reklamu (reklama vytvořená počítačem).

Reklama byla situována do prodejny drogerie Rossmann na pražském Václavském náměstí. Na střeše sousední budovy prodejny se objevil lak na nehty v obřích rozměrech, ze kterého se dolů na chodník postupně vyléval jeho obsah a v pozadí se objevil nápis upozorňující na právě probíhající akci. Kampaň se z pohledu zásahu a lajků stala jednou z nejúspěšnějších v historii firmy.

Video pro Rossmann vytvořila produkční agentura Nice film Nice!  Advertising film production, která se specializuje na animace a VFX.

@rossmann_cz 1 + 1 zdarma na dekorativku jen v prodejně ROSSMANN na Václavském náměstí 26!💄 Platí od 5. do 7. 6. #rossmann #rossmannclub #drogerie #drogerka #fyp #foryou #foryourpage #foryoupage ♬ původní zvuk - ROSSMANN

Video pro kampaň na TikToku, zdroj: Rossmann

„Naše prodejna v Praze na Václavském náměstí č. p. 26 je rekordním počtem výrobků na jedné prodejně, prodejní plochou rozdělenou do tří pater a originálním vybavením svým způsobem jedinečná. Pro naši velmi oblíbenou akci 1 + 1 zdarma na dekorativní kosmetiku, jež probíhala právě zde, jsme proto zvolili tento originální způsob komunikace. Evidentně se toto spojení velmi dobře povedlo a naše první CGI reklama zafungovala skvěle. A to nejen z pohledu awareness, ale i z pohledu trafficu,“ komentuje Marcela Syrovátková, vedoucí marketingového oddělení Rossmann.

CGI reklama společnosti Rossmann proběhla v červnu na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok, kde dosáhla nejlepších výsledků.

-mav-