Síť drogerií Rossmann, která si letos připomíná 30. výročí působení na českém trhu, využila pro svou kampaň 1+1 na dekorativní kosmetiku vůbec poprvé CGI reklamu (reklama vytvořená počítačem).
Reklama byla situována do prodejny drogerie Rossmann na pražském Václavském náměstí. Na střeše sousední budovy prodejny se objevil lak na nehty v obřích rozměrech, ze kterého se dolů na chodník postupně vyléval jeho obsah a v pozadí se objevil nápis upozorňující na právě probíhající akci. Kampaň se z pohledu zásahu a lajků stala jednou z nejúspěšnějších v historii firmy.
Video pro Rossmann vytvořila produkční agentura Nice film Nice! Advertising film production, která se specializuje na animace a VFX.
„Naše prodejna v Praze na Václavském náměstí č. p. 26 je rekordním počtem výrobků na jedné prodejně, prodejní plochou rozdělenou do tří pater a originálním vybavením svým způsobem jedinečná. Pro naši velmi oblíbenou akci 1 + 1 zdarma na dekorativní kosmetiku, jež probíhala právě zde, jsme proto zvolili tento originální způsob komunikace. Evidentně se toto spojení velmi dobře povedlo a naše první CGI reklama zafungovala skvěle. A to nejen z pohledu awareness, ale i z pohledu trafficu,“ komentuje Marcela Syrovátková, vedoucí marketingového oddělení Rossmann.
CGI reklama společnosti Rossmann proběhla v červnu na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok, kde dosáhla nejlepších výsledků.
-mav-