Tereza Olivia přebírá vedení Social Media Marketingu v Taste

čtvrtek, 25. července 2024, 10:10 Aktuality, Lidé, Reklama MediaGuru

Digitální agentura Taste oznámila nástup Terezy Olivie na pozici Head of Social Media.

Tereza Olivia, zdroj: Taste

Tereza Olivia, zdroj: Taste

Tereza Olivia nastoupila na pozici Head of Social Media agentury Taste.  Vedle rozvíjení klientů na sociálních sítích bude jedním z jejích úkolů posílit kreativitu v Tastu.

Tereza Olivia začínala svou kariéru jako Social Media Specialist na Klinice Yes Visage, následně působila v agentuře Peppermint, kde se specializovala na správu sociálních médií pro významné klienty jako Sazka, Mondelēz, Albert, KB a Amazing Places

V Tastu chce propojit vytváření obsahu pro sociální sítě s analytickými daty a realizovat tak v maximální míře data-driven social media marketing. Zároveň plánuje vytvářet projekty, které podpoří myšlenku social first contentu: „Mojí hlavní snahou bude našim klientům přinášet vedle precizní analytiky také výjimečnou kreativu. Chci v nejbližší době rozšířit social tým z lidí, kteří dokážou přemýšlet v kontextu a tvořit atraktivní, hravý a zábavný obsah, který vystupuje z davu a zároveň přináší výsledky.“

„Téměř rok jsme hledali team lídra, který dokáže budovat špičkové sociální sítě pro naše klienty. Setkali jsme se s téměř 20 kandidáty, ale až u Terezy jsme nalezli takové vlastnosti leadera, které potřebujeme pro postavení silného týmu,“ uvedl Jan Makovička, CEO Taste.

-mav-