Marketingová a kreativní agentura Surikata PR má nového klienta – výrobce elektrospotřebičů Beko. Od dubna tohoto roku pro ni zajišťuje na českém trhu komplexní PR služby. Ve spolupráci s agenturou DigiBoost, která dodává digitální kampaně, rozšiřuje Surikata PR své aktivity také na Slovensko a do Maďarska.
Obě agentury už zrealizovaly první kampaně. Jejich společným cílem je zvýšit povědomí o značce Beko, posílit její podíl na trhu a upravit positioning. Místo zažitého slevového brandu se Beko nyní v duchu nové strategie prezentuje jako značka, která je nejen cenově dostupná, ale také nabízející technologie běžně dostupné u spotřebičů z vyšší cenové kategorie. V komunikaci je kladen důraz na úspornost a šetrnost k životnímu prostředí, což jde ruku v ruce i s edukační linkou celé marketingové strategie značky.
„Pro Surikatu ve spolupráci s DigiBoostem jsme se rozhodli proto, že se jejich dosavadní práce vyznačovala focusem na data a kvalitou zpracování jak obsahu, tak strategie,” uvádí Jan Krejčíř, marketingový ředitel Beko pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko, a dodává: „Očekávané kvality potvrdili hned během prvních týdnů, kdy jsme komunikovali naši spolupráci s Ministerstvem práce a sociálních věcí v rámci projektu Kruh záchrany. Zde máme již PR výstupy v hodnotě několika milionů hodnoty AVE a agentuře se podařilo získat prostor ve všech mediatypech včetně televize.”
-stk-