Billa spouští věrnostní kampaň s domácími mazlíčky

neděle, 1. září 2024, 07:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Billa startuje sběratelskou kampaň, v níž nabízí sedm plyšových hraček psů a koček. 

Klíčový vizuál k nové věrnostní kampani řetězce Billa, zdroj: Billa

Klíčový vizuál k nové věrnostní kampani řetězce Billa, zdroj: Billa

Nová věrnostní kampaň řetězce Billa se zaměřuje na nejoblíbenější domácí mazlíčky. Od 4. září nabídne sedm plyšových hraček – čtyři psy a tři kočky. Každé  bude možné pořídit s nasbíranými body za výhodnou cenu 79,90 korun

Za každých 200 korun nákupu získá zákazník jednu nálepku. Tu si následně nalepí do sbírací karty, které budou k dispozici buď ve speciálních stojanech, nebo u pokladny. Po nasbírání 8 nebo 15 nálepek si může vybrat plyšovou hračku podle vlastního výběru a u pokladny zaplatit. Na všechny postavičky se vztahuje sleva až 80 %. Zákazník tedy po nasbírání 8 nálepek uhradí doplatek ve výši 149,90 Kč. Při získání 15 nálepek pak doplatí 79,90 Kč.

Akce potrvá na prodejnách Billa až do 3. prosince. Nálepky pak mohou zákazníci za své nákupy sbírat až do 27. listopadu.

Plyšové psy a kočky nabízí nyní ve své věrnostní kampani i  řetězec Penny. 

Penny ve věrnostní kampani nabízí plyšové hračky

pátek 23. srpna 2024

-stk-