Garnier chce oslovit mladé spotřebitele na TikToku

sobota, 3. srpna 2024, 08:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Garnier spouští ve spolupráci s Publicis Groupe vlastní profil na TikToku, cílí tak na mladé. 

Zdroj: Garnier / Publicis Groupe

Zdroj: Garnier / Publicis Groupe

Značka Garnier z portfolia společnosti L'Oréal spouští vlastní profil na sociální síti TikTok. Chce tak oslovit mladou cílovou skupinu, která se zajímá o aktuální trendy v péči o pleť a o vlasy. Profil pro značku z portfolia společnosti L´Oréal spravuje komunikační skupina Publicis Groupe

Sociální sítě značky Garnier spravuje Publicis Groupe od letošního roku. V březnu spustil tým konzultantů na sociální média profily na československém (@garnier_czsk) a maďarském (@garnierhungary) Instagramu, teď přichází s TikTokem. Obsah sociální sítě bude tvořený z většiny lokálně a zaměří se především na komunikaci Garnier produktů, jejich benefity a roli v každodenním životě bez ohledu na pohlaví. Cílem komunikace je oslovit Generaci Z a také tzv. Millennials. 

„Chceme oslovit mladé lidi se zájmem o skincare a haircare. To všechno hezky odlehčeně, s nadhledem, milým vtipem, a především s ohledem na aktuální TikTok trendy. Tváří profilu je Karolína Patíková z našeho content týmu, která má z velké části na starost i obsah pro Instagram Garnieru. Značku tak má skvěle navnímanou, věkově je přesně na pomezí Gen Z a Millennials a sama má silnou TikTokovou komunitu. Navíc už v minulosti měla několik spoluprací s různými brandy, takže to byl super match,“ doplňuje informace k profilu Klára Chalupecká, Content Strategist ve skupině Publicis Groupe

Publicis Groupe pro značku kromě sociálních sítí zajišťuje přes 10 let také ATL komunikaci

-stk-