Marketing Mailkitu nově řídí Zuzana Skácelová

čtvrtek, 1. srpna 2024, 10:15 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Novou marketingovou ředitelkou společnosti Mailkit se stává Zuzana Skácelová. 

Zuzana Skácelová, zdroj: Mailkit

Zuzana Skácelová, zdroj: Mailkit

Na pozici šéfky marketingu společnosti Mailkit nastupuje Zuzana Skácelová. Dříve působila ve společnosti Koukaam Distribution, kde zastávala stejnou pozici. V roli marketingové manažerky nahradila Martinu Hubenou, která se rozhodla pokračovat v profesní kariéře mimo firmu.

Zuzana Skácelová se zaměří na posilování značky Mailkit na tuzemském i zahraničním trhu. „Mailkit je ryze česká firma s téměř 20letou historií. Její přidaná hodnota je ve vlastním vývoji, infrastruktuře a jedinečném expertním know-how. Je to špička v oboru a mezi její klienty patří řada velkých společností jako Škoda Auto, Notino nebo Lekarna.cz. I tak si dokázala udržet minimalistickou organizační strukturu, a to mě na Mailkitu nejvíc baví,“ říká Zuzana Skácelová a doplňuje: „Paradoxně je Mailkit známější v odborných kruzích v zahraničí než u nás a na Slovensku. To vnímám jako velký deficit, který chci změnit. Chtěla bych, aby když se řekne kvalitní a spolehlivý nástroj pro e-mailovou a SMS komunikaci, aby měl každý na mysli jako první společnost Mailkit.”

Ve firmě, která je členem několika prestižních mezinárodních organizací, jako jsou Certified Senders Alliance, M3AAWG a Signal Spam, bude Zuzana Skácelová zodpovědná také za navazování spolupráce s dalšími institucemi a oborovými skupinami.

-stk-