
Studio tematické televize O2 TV Sport. Foto: O2 Czech Republic
Studio tematické televize O2 TV Sport. Foto: O2 Czech Republic
Český fotbalový pohár, MOL Cup, bude vysílat O2 TV. O2 již má práva na vysílání všech zápasů nejvyšší tuzemské fotbalové soutěže, která se od této sezony jmenuje Chance Liga. MOL Cup dosud vysílala Česká televize.
„Rozhodli jsme se investovat do dalšího atraktivního fotbalového obsahu, který ideálně doplní naši unikátní sportovní nabídku," uvedla Anna Lenerová, šéfka obsahu společnosti O2.
Do poháru MOL Cup se každou sezonu zapojí téměř 150 klubů z celé republiky.
Vítěz poháru MOL Cup v sezoně 2024/2025 se kvalifikuje do 4. předkola Evropské ligy a zajistí si minimálně účast v hlavní fázi Konferenční ligy.
„Chceme zvýšit atraktivitu domácího poháru a nabídnout divákům zcela nové příběhy. Zaměříme se na kluby z nižších soutěží, které nemají v televizním prostředí tolik prostoru,“ sdělil Marek Kindernay, výkonný ředitel stanice O2 TV Sport.
O2 TV také nabízí letní kampaň s akční nabídkou tarifu O2 TV Stříbrná a jeho předplacené varianty Sport Max, která zahrnuje sportovní obsah a při aktivaci do konce srpna umožňuje ušetřit až 1200 Kč za celou sezonu.
-lukpol-
Česká unie vydavatelů, SPIR, AOV, CZ IPI a Syndikát novinářů považují návrh úprav zákona, který zavádí tresty za zveřejňování informací z přípravného trestního řízení i tehdy, když je jejich zveřejnění ve veřejném zájmu, za potenciální ohrožení svobody tisku.
Mediální skupina Londa se dohodla s Českými Radiokomunikacemi na vstup svých stanic do celoplošného digitálního vysílání DAB+. Distribuci zahájí ve středu 23. dubna v 10 hodin.
Ferrero rozšiřuje portfolio čokoládových tyčinek značky Kinder, uvádí novinku v podobě Kinder Crispy.
Televizní kanál OK TV se odmlčel, přerušení vysílání vysvětluje technickými důvody.
Nová kampaň platformy Pro podnikavé si bere na mušku dobře míněné rady pro podnikatele. Jako řešení nabízí reálnou pomoc.
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.
Operátor bude zákazníky na novou službu, která vznikla spojením se streamovací video platformou Novy Voyo, převádět postupně.
Billa rozšiřuje portfolio svých vlastních značka o pivo Trumf.
Nová mezinárodní kampaň Revolutu vypráví příběh o finančních možnostech.
Nová podoba loga pořadu Snídaně s Novou vychází z dřívější verze, je ale odlehčenější.
Reality show Survivor zahajuje na Voyo v úterý 18. února a následně se představí dvakrát týdně i v lineárním vysílání TV Nova.
Platforma Sweet.TV rozšířila svou nabídku volně dostupných programů, známých jako FAST kanály, o další stanici. Počet těchto bezplatných kanálů, včetně programů České televize, nyní dosáhl pětatřiceti.
Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 v divácké skupině starší 15 let byla Všechnopárty. Následoval seriál Četníci z Luhačovic a pořad Máme rádi Česko. Ten byl zároveň nejsledovanější v 15-54.
Sledovanost druhé řady seriálu Případy mimořádné Marty se pohybovala těsně pod hranicí milionu diváků. Nova natočí jeho pokračování.