Velvet zapojila do kampaně fotbalisty Panenku a Dobiaše

úterý, 27. srpna 2024, 11:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Velvet zapojila do kampaně fotbalisty Antonína Panenku a Karola Dobiaše.

Zdroj: Velvet

Legendární fotbalisté Antonín Panenka a Karol Dobiaš jsou tvářemi aktuální letní online kampaně značky Velvet s názvem „Tak nebo tak". Ve spotech na podporu hygienických produktů každodenní potřeby dvojici slavných sportovců ještě doplňuje herečka Veronika Žilková.

Pro svou novou prázdninovou online kampaň Tak nebo tak si značka hygienických prostředků Velvet ze svého širokého portfolia vybrala hned tři produkty - papírové utěrky, kapesníky a toaletní papír. V krátkých video spotech a příspěvcích na sociálních sítích klade svým zákazníkům a fanouškům mimo jiné i zásadní otázku mnoha domácností: Toaletní papír útržkem směrem ke zdi nebo zásadně od ní?

Zdroj: Velvet

„Místo klasické komunikace benefitů výrobků papírové hygieny jsme se rozhodli naše zákazníky pobavit a rozvířit debatu nad tím, jak to v českých domácnostech chodí. Kromě herečky Veroniky Žilkové jsme, pro někoho možná trochu netradičně, oslovili také dvě fotbalové legendy. A z reakcí nás nemůže těšit víc než to, že už teď mezi fanoušky rezonuje ‚na Panenku‘, jako odpověď při zásadní otázce, zda věšet roličku toaletního papíru útržkem směrem ke zdi nebo od ní. Jsme tradiční značka, to však neznamená, že pro používání našich produktů nemůžete mít svá vlastní pravidla,“ uvádí Jana Rázgová, marketing manager společnosti Moracell, výhradního zástupce značky Velvet.

Aktuální kampaň Velvet využívá online komunikaci na sociálních sítích formou postů a reels, které doplňují video spoty primárně určené pro Youtube.

Kampaň, která probíhá do konce srpna, navrhla a realizovala contentová agentura Fuse, o nákup médií se postarala OMD, obě patří do skupiny Omnicom Media Group.

„Hravost a lehkost k létu patří. Věříme, že naši fanoušci tak vnímají i tuto kampaň. Všechny ty známé situace, kdy se doma vedou spory o to, jak správně používat některé hygienické produkty běžné potřeby, to určitě každý známe. My chceme ukázat, že ať už k tomu v našich domácnostech přistupujeme jakkoli, neexistuje pouze jedno správné řešení. A Velvet je tu pro všechny zvyky, situace, momenty,“ doplňuje Jakub Horváth, content lead agentury Fuse.

-mav-