VLM spustila nový web magazínu National Geographic

středa, 28. srpna 2024, 06:55 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Česká mutace magazínu National Geographic má novou grafickou i obsahovou podobu webu. Jeho šéfredaktorem je Tomáš Tureček.

Zdroj: Vltava Labe Media

Zdroj: Vltava Labe Media

Česká mutace magazínu National Geographic ze skupiny Vltava Labe Media (VLM) má novou grafickou i obsahovou podobu webu NationalGeographic.cz. Web rozšířil počet rubrik, obsahově navázaných na mateřskou redakci ve Spojených státech, a přidal také více originálních příspěvků tuzemské redakce včetně videoobsahu. Aktuálně byl zveřejněn i první díl videopodcastu o České egyptologii.

Tuzemskou redakci tvoří stávající redakce časopisu National Geographic pod vedením šéfredaktora Tomáše Turečka. Hlavním webeditorem webu je nově dosavadní zástupce šéfredaktora Pavel Stöckl. Na jeho místo nastupuje dlouholetá editorka časopisu Alexandra Karpenková Petříková.

„Brand National Geographic je pro čtenáře zárukou kvality, kterou budeme držet jak v printové, tak online verzi. Nadále budeme sázet na originální – zahraniční i lokální – obsah, který bude mít díky nové podobě webu větší možnosti pro oslovení čtenářů i klientů. Zároveň ve webu spatřujeme potenciál jak pro rozvoj obsahu samotného, tak také pro rozvoj nových inzertních a marketingových projektů,“ říká ke spuštění webu Tomáš Tureček.

Web NationalGeographic.cz cílí na muže a ženy ve věku 25-99 let s vysokoškolským vzděláním, s vyšším příjmem, kteří rádi cestují a poznávají nová místa a kultury. Zajímají se o novinky ze světa vědy a techniky a dbají na své celoživotní vzdělání. Web nabízí klientům možnost podpory svých produktů a novinek formou native formátů, fotogalerií či videoreportáží. To vše v kombinaci s tištěným titulem, kterého dlouhodobě čte téměř 1 milion čtenářů. V rámci inzertní spolupráce lze také využití crossmediálního balíčku na více mediatypech v rámci portfolia mediální skupiny VLM.

-mav-