Z oplatek a sušenek nejvíce inzeruje značka Zlaté

středa, 21. srpna 2024, 12:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

V posledním roce byla v segmentu oplatky, sušenky největším inzerentem společnost Opavia – Lu, ze značek Zlaté. 

Zdroj: FB Opavia

Zdroj: FB Opavia

Ze segmentu oplatky, sušenky inzerovala v období od loňského srpna do letošního července nejvíce společnost Opavia – Lu, jež do reklamy investovala téměř 274 milionů korun. Žebříček značek vedou Zlaté s reklamou v hodnotě 130 milionů korun, Sedita se 122 miliony korun a Oreo s 93,6 miliony korun. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel, který sleduje ceníkové ceny inzerce. 

Monitoring reklamy Ad Intel získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet).

-stk-