Art Directors Club (ADC) otevírá registrace k druhému ročníku Creative Express Česko Slovensko, jenž mladým kreativcům přináší brief od Českých drah, mentoring od nejlepších slovenských kreativců, realizaci vítězné kampaně i účast v evropském finále. Novinkou letošního ročníku je přespání v Bratislavě za účelem finalizace prezentací a cesta do Prahy na druhý den.
Registrace se spouští v pondělí 30. září v 8 hodin. Soutěží 12 dvoučlenných týmů kreativců ve věku 21 až 28 let. Oproti prvnímu ročníku jde o místa navíc, přednostně určené pro dva týmy studentů vysokých škol. Registrační poplatek činí 4 tisíce korun za tým a zahrnuje i zpáteční jízdenku, ubytování na jednu noc, merch a občerstvení cestou.
Hlavním partnerem soutěže jsou i letos České dráhy a jejich brief si soutěžící vyslechnou 23. října ráno ve vládním salonku na Hlavním nádraží v Praze. Zpracují jej cestou vlakem do Bratislavy a na druhý den zpátky.
V Bratislavě čeká 12týmovou výpravu mentoring od nejlepších slovenských kreativců, networking a pilování soutěžních prezentací na hotelu. Druhý den Express vyráží zpátky do Prahy, kde odborná porota na základě veřejných prezentací vyhlásí vítěze a nabídne svůj feedback.
Právě osobní mentoring od zástupců slovenského ADC hodnotili lonští účastníci jako jednu z největších přidaných hodnot soutěže. S každým týmem stráví jeden ze seniorních kreativců celkem hodinu čistého času.
Vítězná práce se dočká realizace ve spolupráci s kreativní agenturou Českých drah. Stejně tak tomu bylo i letos – kampaň vítězek 1. ročníku Kristýny Schönovej a Adriány Kachman „Myslete na sebe“ bylo možné vidět v outdooru, online i na sociálních sítích. Vítězky Česko reprezentovali i v Lisabonu na evropském finále soutěže v půlce září 2024.
Kompletní pravidla soutěže jsou k dispozici zde.
-stk-