Albert spouští věrnostní kampaně se značkou Perla

čtvrtek, 12. září 2024, 16:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nová sběratelská kampaň Albertu je spojena s produkty pro pití čaje a kávy značky Perla.

Zdroj: Albert

Zdroj: Albert

Albert přichází s novou sběratelskou kampaní, v níž mohou zákazníci sbírat body na designové produkty značky Perla. Na zákazníky čekají produkty v minimalistickém designu v kombinaci černé barvy, skla a dřevěného dekoru z akátu. Určeny jsou na skladování, přípravu a konzumaci kávy a čaje doma i na cestách.

„Pro velký úspěch loňské kampaně Perla v letošním roce znovu zařazujeme nejvíce prodávané odměny, ke kterým jsme přidali nové atraktivní produkty,“ vysvětluje Renata Zákravská z oddělení marketingu obchodů Albert. K loňským bestsellerům v podobě termohrnků, skleněné konvice, french pressu a vakuové dózy tak přibyly hrnečky z kameniny, podnos či dřevěné podtácky z akátu. Pod značkou Lauben pak mohou zákazníci získat rychlovarnou konvici a také kávovar na překapávanou kávu.

S osmi nasbíranými body zákazníci získají produkty se slevou ve výši až 60 %. Termohrnky tak pořídí s vyplněnou kartičkou za 99,90 Kč, skleněnou konvici na čaj za 159 Kč anebo dvoustěnný french press na kávu za 249 Kč. 

Mechanika kampaně zůstává stejná, za každých utracených 200 korun získá zákazník jeden bod. Bod navíc je možné získat také za nákup některého z označených partnerských produktů nebo za nákup jakéhokoliv čaje nebo kávy z řady Perla. Zákazníci, kteří budou body sbírat elektronicky v aplikaci můj Albert, najdou v kartičce tři body předvyplněné. Zákazníci, kteří sbírají body fyzicky, si mohou sběratelskou kartičku vyzvednout v prodejnách se dvěma předtištěnými body. Bonus si Albert přichystal pro všechny, kteří využijí doručení nákupu domů skrze službu Albert Online, ty řetězec odmění plně vyplněnou kartičkou ke každému nákupu.

Kampaň probíhá v obchodech Albert od 11. 9. do 29. 10 2024, nebo do vyčerpání zásob. 

-stk-