Bauhaus v kampani s „nešikovným manželem" nechce čekat na výročí

pondělí, 2. září 2024, 15:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Sloganem „Nečekejte na výročí“ Bauhaus upozorňuje, že s finalizací projektů není třeba otálet a plánované změny v domácnosti lze udělat i v průběhu podzimu.

Klíčový vizuál reklamní kampaně značky Bauhaus, zdroj: Bauhaus

Klíčový vizuál reklamní kampaně značky Bauhaus, zdroj: Bauhaus

Síť odborných center Bauhaus pokračuje s kampaní „Nešikovný manžel“. V hlavní roli i tentokrát figuruje Vojtěch Kotek, který se při příležitosti výročí po netradičním upozornění své herecké manželky Elišky Jansové pouští do odkládané rekonstrukce koupelny. Nechybí ani postava prodavače ztvárněná Zdeňkem Charvátem.

Spoty i kampaň vykreslují Bauhaus jako první volbu při realizaci projektů doma i na zahradě. Sloganem „Nečekejte na výročí“ upozorňuje, že s finalizací projektů není třeba otálet a i během podzimu lze stihnout plánované změny v domácnosti. 

Kampaň zahajují od 2. září 30s spoty na stanicích Prima Group, které budou od října doplněny o 10s remindery. Během září a října budou také v rámci Nova Group, ČT nebo O2 k vidění 10s sponzorské vzkazy, doplněné o HbbTV. Součástí komunikace bude kontinuální online kampaň obshajující video i bannerové formáty, branding i netradiční interaktivní formáty. Rádiové spoty v délce 20 sekund budou nasazeny napříč hlavními stanicemi v ČR, doplněny budou o 10s SV na vybraných stanicích. 2D kreativy budou k vidění i v nejrůznějších formátech v printu a OOH.

Režie se stejně jako u předešlých spotů ujal Vojta Kotek, kreativního zpracování Ondřej Hübl, Viktor Říha a Tomáš Vápeník z agentury Jinej Gang.

Zdroj: Bauhaus

Zdroj: Bauhaus

Zdroj: Bauhaus

„Kampaň se svojí typickou nadsázkou představí zábavné, lidské scénky z běžného života, se kterými se snadno ztotožní celá řada zákazníků, protože je zažili na vlastní kůži. V životě nastávají momenty, kdy plánované projekty z různých důvodů i přes mnohé upomínky odkládáme. Nemusí to být jen životní milníky, které nás k jejich realizaci donutí, často jsou to právě naše drahé polovičky,“ říká Jindřich Hovorka, vedoucí marketingu společnosti Bauhaus.

Cílem kampaně je také ještě větší odlišení od konkurence a profilování Bauhausu do pozice „první volby každého kutila". Nadále například pracuje primárně s červenou barvou a červenými detaily, typickým znakem v podobě červeného domečku nebo používá akustický branding vycházející z originálu songu Our House, který firma využila v rámci jarní kampaně v roce 2024.

-mav-