Společnost Bubblify, patřící do skupiny Twistcafe Group, oznámila zahájení mediální komunikace na českém trhu ve spolupráci s Antenna Group, jež nedávno vstoupila na český trh akvizicí agentury Rubikon PR.
Cílem spolupráce je prezentovat Bubblify jako inovativní investiční nástroj, který nabízí příležitost pro investory a franšízanty díky svému konceptu prodeje bubble tea. Antenna Group bude v rámci spolupráce zajišťovat komplexní korporátní a odbornou komunikaci. Okrajovou součástí komunikační strategie bude také produktová komunikace, která přiblíží nabídku bubble tea široké veřejnosti.
„Rychlý růst Bubblify je důkazem silného zájmu investorů i zákazníků o náš franšízový model, i proto chceme být vidět mezi investory a landlordy jako dynamická a perspektivní značka. Chceme ukázat, že dlouhodobá investice nemusí znamenat jen koupi nemovitosti, ale může zahrnovat i inovativní franšízové koncepty, které nabízejí vysoký potenciál růstu a zisku,“ uvedla Andrea Fenn, spoluzakladatelka společnosti Bubblify.
„Spolupráce s Bubblify skvěle zapadá do našeho portfolia, v rámci kterého se staráme o komunikaci různých investičních nástrojů od venture capital fondů až po retail investiční platformy. Navíc máme zkušenosti s komunikací sesterské franšízy Trdlokafé, a proto nás těší, že můžeme naše know-how rozšířit i na franšízový koncept Bubblify,“ dodává Šimon Rákosník, Executive Vice President pro region střední a východní Evropy Antenna Group.
-stk-