C3 Prague: Slovu obsah chceme opět dodat váhu

úterý, 17. září 2024, 07:05 Marketing MediaGuru

Obsahová agentura C3 Prague má nového ředitele. S Ondřejem Ročkem přichází i změna strategie. Co se bude dít?

Ondřej Roček, zdroj: C3 Prague

Ondřej Roček, zdroj: C3 Prague

Na jaře letošního roku přišel do čela obsahové agentury C3 Prague Ondřej Roček. Pod jeho vedením se chce agentura, která patří do vydavatelství BurdaMedia Extra a pracuje například pro klienty jako Škoda Auto, Benefit Plus, Česká spořitelna nebo Eset, profilovat jako ta, která „dokáže dodat obsahu hodnotu, hloubku i sílu a zároveň umí nejlépe kouzlit se slovy i vytěžit data“.  

„V současnosti je nás 12 a náš obrat tvoří zhruba 35 milionů. Nechci cíle na obrat přílišně navyšovat a zvětšovat tým na úkor kvality práce, kterou odvádíme, ani prostředí, v němž pracujeme,“ říká úvodem Ondřej Roček s tím, že část zaměstnanců jsou vystudovaní žurnalisté i další odborníci na média, včetně těch audiovizuáalních. 

„V agentuře vycházíme ze žurnalistických kořenů. Proto se u nás k textům a ke slovům přistupuje o něco méně reklamně, a naopak víc novinářsky. Chceme být firma, která umí se slovem kouzlit nejlépe na trhu. Chceme, aby nás zadavatelé vnímali jako profesionály, kteří dokážou vytvořit obsah, který má hloubku i sílu a přináší jasné byznysové výsledky. Ne krátkodobé, ale dlouhodobé. Slovu obsah, jež bylo v průběhu posledních let značně devalvováno, chceme zase vrátit váhu,“ přibližuje profilaci agentury Ondřej Roček

V rámci své strategie se C3 Prague, jež sama sebe definuje archetypem kouzelník, plánuje zaměřit na tři hlavní pilíře. 

„Jednak bychom chtěli i nadále tvořit obsah pro oblast HR, kde již máme bohaté zkušenosti, zejména u mezinárodních klientů. Pomáháme stavět silný ,employer brand‘ skrze autentické příběhy zaměstnanců, které jsou uvěřitelné a atraktivní. Náš obsah pomáhá při recruitmentu a posiluje vztah ke značce i u současných zaměstnanců.”,“ popisuje Ondřej Roček.

Dále se C3 Prague chystá oslovovat české firmy, které stojí před výměnou generací. „Většinou se jedná o firmy, kde do čela firmy přichází nová generace, která navazuje na odkaz minulých desetiletí. Jsou to podniky, které mají úžasné produkty a jsou silně byznysově zaměřené, komunikaci a značkové strategii se ale příliš nevěnují,“ popisuje Roček. 

Třetím pilířem má být schopnost agentury tvořit obsah na základě hloubkových insightů. „Kdybych měl použít vojenskou rétoriku, popsal bych nás jako vysazenou jednotku do týlu, která hloubkově prozkoumá terén a pak mile překvapí svým výstupem a výsledky,“ dodává Ondřej Roček. 

C3 Prague chce oslovovat větší mezinárodní firmy, které nemají tolik prostoru, aby se plně dokázaly věnovat rozvoji svého skrytého potenciálu. „Naší předností je dělat z hvězdiček hvězdy, z malých velké, z neviditelných viditelné. Rádi klientům pomůžeme rozvíjet i menší značky či menší cílové skupiny s potenciálem. Chceme prostě probouzet spící obry,“ konstatuje Roček. 

Agentura C3 Prague patří do sítě agentur C3 Creative, Code & Content, která je součástí německého holdingu Hubert Burda Media. Proto chce hledat synergie i uvnitř tuzemského mediálního domu BurdaMedia Extra, do jehož portfolia patří magazíny jako Elle, Marianne nebo Apetit. „Přáli bychom si nastavit byznysovou spolupráci s jednotlivými tituly. Pro značky, se kterými spolupracujeme, by to byl skvělý benefit, protože dostanou nejen skvělou strategii a kreativu, ale i kvalitní zásah,“ doplňuje Ondřej Roček. 

-stk-