Agentura Ogilvy zvítězila ve výběrovém řízení na PR agenturu pro investiční skupinu Českomoravská Nemovitostní, zaměřující se na dlouhodobé investice do komerčních nemovitostí v Praze. Předmětem spolupráce, která se rozbíhá v září, bude příprava a realizace komunikační strategie, strategické poradenství, návrh plánu komunikačních aktivit pro různé kanály, zajištění mediálního servisu a profilace zástupců společnosti v roli expertů na realitní a investiční trh.
Výběrového řízení se kromě Ogilvy účastnily ještě tři další agentury. Všechny zapojené subjekty měly za úkol předložit vlastní zhodnocení situace na českém nemovitostním trhu a aktuální komunikace Českomoravské Nemovitostní včetně porovnání s hlavními konkurenty a vypracovat PR strategii, plán publicity a návrh komunikačních kanálů i témat na období jednoho roku.
„Rádi bychom se s novým partnerem více zaměřili na profilaci našich odborníků v médiích v kontextu stěžejních byznysových témat. Proto bude důležitou součástí spolupráce i proaktivní vyhledávání témat, tvorba zastřešujících narativů a podpora s tím spojená, včetně přípravy na mediální vystoupení,“ říká Kateřina Vodičková, Head of Marketing & PR, z Českomoravské Nemovitostní.
Spolupráce oficiálně započala 2. září a v následujících měsících se tematicky zaměří na aktuální situaci na realitním a investičním trhu, další plány společnosti na expanzi i odlehčená témata související s využitím komerčních nemovitostí, například aktuální trendy z hlediska moderní práce v kanceláři.
-stk-