Agentura Kaspen/Jung von Matt v posledním roce personálně rozšířila svůj tým. Mezi seniorními idea makery přišla Michaela Ferstlová, designérka Zuzanna Szok a do klientské péče se zapojila Barbora Talknerová.
Michaela Ferstlová se připojila ke kreativnímu týmu jako idea maker a copywriter. V agenturách Epic PR a Dentsu působila jako social media manager pro klienty Synlab, Guinness či Diplomático. Později přešla do Brand Experience týmu Flo Group, kde jako idea maker a copywriter pracovala pro klienty J&T Banka a More than Equal. Má zkušenosti jak s FMCG sektorem, tak farmaceutickými nebo finančními institucemi.
Zuzanna Szok, která od ledna dohlíží na design, přichází z Polska, kde působila na seniorních pozicích ve společnosti Xcommunica a Follow Agency. V roce 2022 se přestěhovala do Česka, kde rok působila v Cocoon Praha a podílela se na designu značek a obalů pro společnosti Procter & Gamble, Dr. Max, Molson Coors a Becherovka.
Barbora Talknerová nastoupila do Kaspenu v březnu 2024. Jako account manažer se stará o klienty Adidas a Yello. Dříve pracovala v agenturách WMC/Grey, Proboston a Skivak, kde dostala na starosti vedení české pobočky. V předchozích agenturách pracovala mimo jiné s klienty v FMCG, státním nebo telco sektoru.
„Agentura KASPEN/Jung von Matt plánuje rozšíření svých služeb o strategické poradenství a konzultace, což odráží rostoucí potřeby trhu,“ uvádí Barbora Hájková, CEO agentury. „S nárůstem zajímavých projektů, jako jsou například rebranding, uvedení nových značek na trh a sound branding, které jsme realizovali v posledních měsících, je nezbytné posílit náš tým o nové talenty. Aktivně proto hledáme nové členy mezi studenty i v různých soutěžích,“ dodává Hájková.
Agentura Kaspen/Jung von Matt působí na českém trhu od roku 2002. Součástí mezinárodní skupiny Jung von Matt je od roku 2009. V říjnu 2023 agenturu převzal Tomáš Kopečný, který přivedl i tým své agentury Scholz&Friends a novou výkonnou ředitelkou se stala v říjnu 2023 Barbora Hájková.
-stk-