Impact Czech Awards: Grand Prix má kampaň „I love důchod“ pro KB
Grand Prix 22. ročníku soutěže Impact Czech Awards, která oceňuje práce integrovaného marketingu, si odnesla agentura Momentum za kampaň „I love důchod“ pro Komerční banku.
V pondělí 9. září proběhl v prostorách Jazz Docku finálový večer soutěže Impact Czech Awards, dříve známé jako IMC Czech Awards. Na 22. ročníku bylo oceněno celkem deset agentur a celá řada jejich spolupracovníků a klientů.
Prvenství ze soutěže v podobě ceny Grand Prix si odnesla agentura Momentum Czech Republic za kampaň „I love důchod“ pro Komerční banku. Agenturou ročníku se stal Triad Advertising, Klientem ročníku L'Oréal Group. Všechny oceněné projekty se mohou ucházet o ceny v evropské soutěži Impact Awards, kterou pořádá Evropská asociace komunikačních agentur (EACA).
Celkem bylo v 12 kategoriích předáno sedm zlatých, 11 stříbrných a 11 bronzových medailí. Nejvíce bodovaly agentury Triad Advertising, McCann Prague, Momentum Czech Republic a Good Game.
Kampaň „I love důchod“ byla oceněna hned ve třech kategoriích, z toho dvakrát zlatem a jednou stříbrem. Ústřední postavou kampaně je digitální influencerka Just.ina, která představuje budoucnost stáří. Ukazuje mladým lidem, že jejich důchod může být skvělý, plný zájmů – jen je potřeba se na něj připravit. Kdo začne v rozumném věku investovat, tomu postačí si průběžně odkládat menší částku.
V kategorii Influencer marketing ocenili porotci zlatem kampaň Anti-akné Speedrun od agentury Good Game pro L'Oréal Group. Vedle toho získala i stříbrné a bronzové ocenění v dalších kategoriích. Vybojovala i stříbro v kategorii Budován značky.
Zlatou cenu má také Radegast (Plzeňský Prazdroj) a agentura Triad Advertising za kampaň „pivo ze vzduchu“, která je součástí udržitelných aktivit značky ve snaze snížit spotřebu vody.
A rovněž zlaté ocenění patří agentuře Triad Advertising za kampaň „Horalky Peanut Butter – Nová dimenze konzervativní značky" pro I.D.C. Holding. Patří ji hned dvě zlaté, a to v kategoriích Produktový launch a Integrovaná komunikace.
Nejvyššího uznání se také dostalo kampani pro ČAP „Národní den beze spěchu 2024" od agentury McCann Prague, a to v kategorii Veřejný zadavatel.
Přehled ocenění 22. ročníku soutěže Impact Czech Awards
Ocenění |
Název projektu |
Přihlašovatel |
Spolupracující firmy |
Klient |
Budování značky |
||||
1. místo |
neuděleno |
|
|
|
2. místo |
Pivo ze vzduchu konečně spojilo značku Radegast s bojem o vodu |
Triad Advertising |
Boomerang Communication, Bison & Rose |
Plzeňský Prazdroj |
3. místo |
Čtyřnohý maskot oprášil lásku Čechů k Seznamu |
Triad Advertising |
Nice! |
Seznam.cz |
Digitální trefa |
||||
1. místo |
I Love Důchod |
Momentum Czech Republic |
|
Komerční banka |
2. místo |
Porobot |
Good Game |
PHD Česká republika, Separation Films, Squad.Buzz |
Komerční banka, Mastercard |
3. místo |
Vodafone Youth Twitch „ad“ |
McCann Prague |
Good Game |
Vodafone Czech Republic |
Event, field a sportovní marketing |
||||
1. místo |
neuděleno |
|
|
|
2. místo |
Národní den bez spěchu 2024 |
McCann Prague |
Hero & Outlaw |
Česká asociace pojišťoven |
3. místo |
Světový den astmatu s AstraZeneca |
Symbio Digital |
The Chemistry Gallery, BrainZone, Česká iniciativa pro astma |
AstraZeneca Czech Republic |
Charitativní a neziskový marketing |
||||
1. místo |
neuděleno |
|
|
|
2. místo |
Měníme osnovy |
Nadace Blížksobě |
Digital First Marketing Group |
Nadace Blížksobě |
3. místo |
Revitalizace značky nastartovala změnu vnímání |
Wellen |
|
OPU |
Influencer marketing |
||||
1. místo |
Anti-akné Speedrun |
Good Game |
|
L'Oréal Group |
2. místo |
Tři šampóni |
Good Game |
|
L'Oréal Group |
3. místo |
Vodafone Youth Twitch „ad“ |
McCann Prague |
Good Game |
Vodafone Czech Republic |
Inovativní myšlenka nebo koncept |
||||
1. místo |
Pivo ze vzduchu konečně spojilo značku Radegast s bojem o vodu |
Triad Advertising |
Boomerang Communication, Bison & Rose |
Plzeňský Prazdroj |
2. místo |
I Love Důchod |
Momentum Czech Republic |
|
Komerční banka |
2. místo |
Porobot |
Good Game |
PHD Česká republika, Separation Films, Squad.Buzz |
Komerční banka, Mastercard |
3. místo |
Anti-akné Speedrun |
Good Game |
|
L'Oréal Group |
Integrovaná komunikace |
||||
1. místo |
Horalky Peanut Butter – Nová dimenze konzervativní značky |
Triad Advertising |
Marketup, Mindshare |
I.D.C. Holding |
2. místo |
neuděleno |
|
|
|
3. místo |
Dopřejte si zasloužené OREAgování |
Triad Advertising |
|
Orea Hotels & Resorts |
Nízkorozpočtové kampaně |
||||
1. místo |
neuděleno |
|
|
|
2. místo |
neuděleno |
|
|
|
3. místo |
NGP x Vodafone: Předběhli dobu |
McCann Prague |
|
Vodafone Czech Republic a Národní galerie Praha |
Produktový launch, relaunch nebo trial |
||||
1. místo |
Horalky Peanut Butter – Nová dimenze konzervativní značky |
Triad Advertising |
Marketup, Mindshare |
I.D.C. Holding |
2. místo |
Anti-akné Speedrun |
Good Game |
|
L'Oréal Group |
2. místo |
Čti hru jako nikdy jiný s Flashscore |
Triad Advertising |
|
Livesport |
3. místo |
Porobot |
Good Game |
PHD Česká republika, Separation Films, Squad.Buzz |
Komerční banka, Mastercard |
Přímá B2B a B2C komunikace |
||||
1. místo |
neuděleno |
|
|
|
2. místo |
neuděleno |
|
|
|
3. místo |
Alma Career Content Hub |
Boomerang Communication |
Alma Career Czechia |
Alma Career Czechia |
Sociální média a brandový obsah |
||||
1. místo |
I Love Důchod |
Momentum Czech Republic |
|
Komerční banka |
2. místo |
Tři šampóni |
Good Game |
|
L'Oréal Group |
3. místo |
neuděleno |
|
|
|
Veřejný zadavatel |
||||
1. místo |
Národní den bez spěchu 2024 |
McCann Prague |
Hero & Outlaw |
Česká asociace pojišťoven |
2. místo |
150 000 projektů pro lepší Česko |
Momentum Czech Republic |
|
Ministerstvo pro místní rozvoj |
3. místo |
Nenechte se rozladit – Řitiči |
Agentura Gen |
|
Platforma Vize 0 |
|
|
|
|
|
Grand Prix |
I Love Důchod |
Momentum Czech Republic |
|
Komerční banka |
Klient Ročníku |
L'Oréal Group |
|||
Agentura Ročníku |
Triad Advertising |
„Jsme rádi, že se v soutěži i mezi medailisty objevují firmy z různých oborů, ať již jde o finanční služby, rychloobrátkové zbožím nebo třeba neziskový sektor. To činí soutěž pestrou,“ komentuje Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ, která soutěž spolupořádá.
„Je férové říct, že letos jsme měli o trochu méně přihlášek, než tomu bylo minulý rok. Myslím si ale, že je to dané trendem, který v marketingu všeobecně panuje. Všechno jde ve vlnách a my se teď, vzhledem k uplynulým rokům, teprve odrážíme,“ dodává předsedkyně soutěže Markéta Moreno.
Impact Czech Awards (původní název IMC Czech Awards) je soutěž, která oceňuje to nejlepší z českého integrovaného marketingu – tedy kampaně, které nespoléhají primárně na televizi, ale zapojují další formy a prvky přímé komunikace.
-stk-