Impact Czech Awards: Grand Prix má kampaň „I love důchod“ pro KB

středa, 11. září 2024, 00:05 Reklama MediaGuru

Grand Prix 22. ročníku soutěže Impact Czech Awards, která oceňuje práce integrovaného marketingu, si odnesla agentura Momentum za kampaň „I love důchod“ pro Komerční banku. 

Grand Prix si na Impact Czech Awards odnesla agentura Momentum za kampaň pro Komerční banku, zdroj: Impact Czech Awards / ADMEZ.

Grand Prix si na Impact Czech Awards odnesla agentura Momentum za kampaň pro Komerční banku, zdroj: Impact Czech Awards / ADMEZ.

pondělí 9. září proběhl v prostorách Jazz Docku finálový večer soutěže Impact Czech Awards, dříve známé jako IMC Czech Awards. Na 22. ročníku bylo oceněno celkem deset agentur a celá řada jejich spolupracovníků a klientů.

Prvenství ze soutěže v podobě ceny Grand Prix si odnesla agentura Momentum Czech Republic za kampaň I love důchodpro Komerční banku. Agenturou ročníku se stal Triad Advertising, Klientem ročníku L'Oréal Group. Všechny oceněné projekty se mohou ucházet o ceny v evropské soutěži Impact Awards, kterou pořádá Evropská asociace komunikačních agentur (EACA).

Celkem bylo v 12 kategoriích předáno sedm zlatých, 11 stříbrných a 11 bronzových medailí. Nejvíce bodovaly agentury Triad Advertising, McCann Prague, Momentum Czech Republic a Good Game.

Kampaň „I love důchod“ byla oceněna hned ve třech kategoriích, z toho dvakrát zlatem a jednou stříbrem. Ústřední postavou kampaně je digitální influencerka Just.ina, která představuje budoucnost stáří. Ukazuje mladým lidem, že jejich důchod může být skvělý, plný zájmů – jen je potřeba se na něj připravit. Kdo začne v rozumném věku investovat, tomu postačí si průběžně odkládat menší částku. 

Zdroj: Komerční banka

V kategorii Influencer marketing ocenili porotci zlatem kampaň Anti-akné Speedrun od agentury Good Game pro L'Oréal Group. Vedle toho získala i stříbrné a bronzové ocenění v dalších kategoriích. Vybojovala i stříbro v kategorii Budován značky.

Zdroj: Good Game

Zlatou cenu má také Radegast (Plzeňský Prazdroj) a agentura Triad Advertising za kampaň „pivo ze vzduchu“, která je součástí udržitelných aktivit značky ve snaze snížit spotřebu vody.

Zdroj: Plzeňský Prazdroj

Zdroj: Plzeňský Prazdroj

A rovněž zlaté ocenění patří agentuře Triad Advertising za kampaň „Horalky Peanut Butter – Nová dimenze konzervativní značky" pro I.D.C. Holding. Patří ji hned dvě zlaté, a to v kategoriích Produktový launch a Integrovaná komunikace. 

Zdroj: I.D.C. Holding

Nejvyššího uznání se také dostalo kampani pro ČAP „Národní den beze spěchu 2024" od agentury McCann Prague, a to v kategorii Veřejný zadavatel. 

Zdroj: ČAP

Přehled ocenění 22. ročníku soutěže Impact Czech Awards

Ocenění

Název projektu

Přihlašovatel

Spolupracující firmy

Klient

Budování značky

1. místo

neuděleno

 

 

 

2. místo

Pivo ze vzduchu konečně spojilo značku Radegast s bojem o vodu

Triad Advertising

Boomerang Communication, Bison & Rose

Plzeňský Prazdroj

3. místo

Čtyřnohý maskot oprášil lásku Čechů k Seznamu

Triad Advertising

Nice!

Seznam.cz

Digitální trefa

1. místo

I Love Důchod

Momentum Czech Republic

 

Komerční banka

2. místo

Porobot

Good Game

PHD Česká republika, Separation Films, Squad.Buzz

Komerční banka, Mastercard

3. místo

Vodafone Youth Twitch „ad“

McCann Prague

Good Game

Vodafone Czech Republic

Event, field a sportovní marketing

1. místo

neuděleno

 

 

 

2. místo

Národní den bez spěchu 2024

McCann Prague

Hero & Outlaw

Česká asociace pojišťoven

3. místo

Světový den astmatu s AstraZeneca

Symbio Digital

The Chemistry Gallery, BrainZone, Česká iniciativa pro astma

AstraZeneca Czech Republic

Charitativní a neziskový marketing

1. místo

neuděleno

 

 

 

2. místo

Měníme osnovy

Nadace Blížksobě

Digital First Marketing Group

Nadace Blížksobě

3. místo

Revitalizace značky nastartovala změnu vnímání

Wellen

 

OPU

Influencer marketing

1. místo

Anti-akné Speedrun

Good Game

 

L'Oréal Group

2. místo

Tři šampóni

Good Game

 

L'Oréal Group

3. místo

Vodafone Youth Twitch „ad“

McCann Prague

Good Game

Vodafone Czech Republic

Inovativní myšlenka nebo koncept

1. místo

Pivo ze vzduchu konečně spojilo značku Radegast s bojem o vodu

Triad Advertising

Boomerang Communication, Bison & Rose

Plzeňský Prazdroj

2. místo

I Love Důchod

Momentum Czech Republic

 

Komerční banka

2. místo

Porobot

Good Game

PHD Česká republika, Separation Films, Squad.Buzz

Komerční banka, Mastercard

3. místo

Anti-akné Speedrun

Good Game

 

L'Oréal Group

Integrovaná komunikace

1. místo

Horalky Peanut Butter – Nová dimenze konzervativní značky

Triad Advertising

Marketup, Mindshare

I.D.C. Holding

2. místo

neuděleno

 

 

 

3. místo

Dopřejte si zasloužené OREAgování

Triad Advertising

 

Orea Hotels & Resorts

Nízkorozpočtové kampaně

1. místo

neuděleno

 

 

 

2. místo

neuděleno

 

 

 

3. místo

NGP x Vodafone: Předběhli dobu

McCann Prague

 

Vodafone Czech Republic a Národní galerie Praha

Produktový launch, relaunch nebo trial

1. místo

Horalky Peanut Butter – Nová dimenze konzervativní značky

Triad Advertising

Marketup, Mindshare

I.D.C. Holding

2. místo

Anti-akné Speedrun

Good Game

 

L'Oréal Group

2. místo

Čti hru jako nikdy jiný s Flashscore

Triad Advertising

 

Livesport

3. místo

Porobot

Good Game

PHD Česká republika, Separation Films, Squad.Buzz

Komerční banka, Mastercard

Přímá B2B a B2C komunikace

1. místo

neuděleno

 

 

 

2. místo

neuděleno

 

 

 

3. místo

Alma Career Content Hub

Boomerang Communication

Alma Career Czechia

Alma Career Czechia

Sociální média a brandový obsah

1. místo

I Love Důchod

Momentum Czech Republic

 

Komerční banka

2. místo

Tři šampóni

Good Game

 

L'Oréal Group

3. místo

neuděleno

 

 

 

Veřejný zadavatel

1. místo

Národní den bez spěchu 2024

McCann Prague

Hero & Outlaw

Česká asociace pojišťoven

2. místo

150 000 projektů pro lepší Česko

Momentum Czech Republic

 

Ministerstvo pro místní rozvoj

3. místo

Nenechte se rozladit – Řitiči

Agentura Gen

 

Platforma Vize 0

 

 

 

 

 

Grand Prix

I Love Důchod

Momentum Czech Republic

 

Komerční banka

Klient Ročníku

L'Oréal Group

Agentura Ročníku

Triad Advertising

 „Jsme rádi, že se v soutěži i mezi medailisty objevují firmy z různých oborů, ať již jde o finanční služby, rychloobrátkové zbožím nebo třeba neziskový sektor. To činí soutěž pestrou,“ komentuje Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ, která soutěž spolupořádá.

„Je férové říct, že letos jsme měli o trochu méně přihlášek, než tomu bylo minulý rok. Myslím si ale, že je to dané trendem, který v marketingu všeobecně panuje. Všechno jde ve vlnách a my se teď, vzhledem k uplynulým rokům, teprve odrážíme,“ dodává předsedkyně soutěže Markéta Moreno. 

Impact Czech Awards (původní název IMC Czech Awards) je soutěž, která oceňuje to nejlepší z českého integrovaného marketingu – tedy kampaně, které nespoléhají primárně na televizi, ale zapojují další formy a prvky přímé komunikace.

-stk-