Marketing Orlenu na třech trzích včetně Česka řídí Bobrukiewicz

středa, 4. září 2024, 15:00 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Novou členkou představenstva skupiny Orlen Unipetrol se stala Agnieszka Bobrukiewicz, řídí marketing na českém, slovenském a maďarském trhu. 

Agnieszka Bobrukiewicz je novou členkou představenstva skupiny Orlen Unipetrol, zdroj: Orlen Unipetrol.

Agnieszka Bobrukiewicz je novou členkou představenstva skupiny Orlen Unipetrol, zdroj: Orlen Unipetrol.

S účinností od 1. září 2024 se stala novou členkou představenstva skupiny Orlen Unipetrol Agnieszka Bobrukiewicz. Ve své nové roli se zaměří především na řízení retailového segmentu skupiny a marketingové aktivity v rámci českého, slovenského a maďarského trhu. 

Agnieszka Bobrukiewicz má téměř dvacetileté zkušenosti v mezinárodním maloobchodě v oblasti prodeje paliv a doplňkového sortimentu a v rychloobrátkovém obchodu. V letech 2012 až 2019 působila v roli projektové manažerky a následně marketingové ředitelky sítě čerpacích stanic Benzina v Česku a na Slovensku, kde řídila implementaci nové marketingové strategie a komunikace značek Stop Cafe, Verva, Efecta a Tankarta.

„Jelikož mám rozsáhlé zkušenosti právě v segmentu maloobchodního prodeje pohonných hmot a rychloobrátkového zboží, budu vést a podporovat český, slovenský a maďarský maloobchodní trh s cílem maximalizovat jejich potenciál a další růst, zejména pokud jde o objem prodeje, marži a podíl na trhu,“ říká ke své nové roli Agnieszka Bobrukiewicz a dodává: „Dokončíme proces sjednocení silné mezinárodní značky Orlen v České republice a poté se zaměříme na všechny tři trhy, abychom zintenzivnili sdílení zkušeností a osvědčených postupů a dále zlepšili kvalitu a inovace. Budeme také pracovat na rozvoji nabídky alternativních paliv a nových energií v rámci budování segmentu e-mobility.“

V letech 2019 až 2022 pracovala Bobrukiewicz jako marketingová ředitelka ve společnosti Unimot, provozující mezinárodní síť čerpacích stanic Avia v Polsku a na Ukrajině, kde byla zodpovědná za implementaci nového konceptu gastro & shop a za realizaci marketingové strategie v oblasti prodeje paliv a doplňkového sortimentu privátních značek. Od roku 2022 působila na pozici obchodní a marketingové ředitelky a také členky představenstva společnosti Costa Coffee v Polsku a Lotyšsku, s podporou trhů v České republice, Rakousku a Belgii. Je absolventkou Ekonomické školy v Bialystoku.

-stk-